15 آبان 1402 - 4:09 ب.ظ

سی وچهارمین تجمع صنفی پیش کسوتان مخابرات اصفهان

سی وچهارمین تجمع صنفی پیش کسوتان مخابرات امروز دوشنبه ۱۵ آبان در محل روبروی مخابرات اصفهان چهارباغ بالا برگزار شد. آنان همچون هفته های قبل خواستار اجرای کامل آیینامه ۲۴/ ۸۹ و رفع مشکلات بیمه تکمیلی خودشدند.

به گزارش عصر اصفهان_بهمن توکلی فرد

پیش کسوتان مخابرات اصفهان شعارهایی همچون عدالتی ندیدیم فقط دروغ شنیدیم در تجمع صنفی وخود جوش خود از مسئولین خواستار پیگیری مطالبات خودشدند.

این در حالی است که دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های مخابرات کشور که به نمایندگی از طرف بیش از ۵۰ هزار بازنشسته مخابرات استان‌ها که عمدتاً از ایثارگران جانبازان دفاع مقدس می‌باشند اخیرا برگزار و ضمن اعلام پایبندی به اصول و انقلاب و آرمان‌های امام راحل هرگونه قانون گریزی و زیاده خواهی سهامداران عمده مخابرات که موجب تضییع حقوق بازنشستگان شود را محکوم نموده و به سهامداران حاکمیتی مخابرات که متاسفانه از دو نهاد انقلابی بنیاد تعاون سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تشکیل شده است توصیه می‌شود که نگذارید این فرزندان راستین انقلاب که علی رغم مشکلات فراوان معیشتی و اقتصادی هیچگاه در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری کوتاهی نکرده است این گونه مورد ظلم و جفا قرار گیرند.

فریاد مظلومانه آنها در تجمعات هفتگی خوراک تبلیغاتی ‌های رسانه‌های ضد انقلاب خارجی شود در صورتی که انتظار این است تا نقش سازنده پیشکسوتان در توسعه و تعالی کشور ارج نهاده در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات آنان اقدام موثری به عمل آورند در همین راستا کانون‌های مخابرات کشور خواسته‌های مشروع و قانونی خود را به شرح ذیل اعلام می‌دارد:

۱- اجرای بند ۶ تصویب‌نامه هیئت وزیران مورخ ۸ ۱۲ ۸۵ و اجرای تعهدات پیشین شرکت مخابرات ایران از جمله : اجرای بدون تنازل آیین نامه استخدامی و پرسنلی که از ابتدای خصوصی‌سازی به عنوان تداوم تعهد کارفرما تصویب شده و پرداخت کلیه مطالبات بازنشستگان مخابرات مطابق با آیین نامه استخدامی.

۲- اجرای دقیق توافقات و صورتجلسه‌های مورخ ۱۷ /۹/ ۹۸ و ۲۷/ ۱۱/ ۹۸ با سهامداران عمده و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران

۳- با توجه به این مهم که شرکت مخابرات ایران تمام شرکت‌های استانی و همراه اول به صورت شرکت مادر تخصصی مخابرات واگذار شده است جداسازی غیرقانونی شرکت درآمدزای همراه اول از شرکت مخابرات که از نظر نقدینگی شرکت مخابرات را دچار مشکل نموده است منافی قانون و غیر کارشناسی بوده لذا لازم است ساز و کار ادغام این دو شرکت در اسرع زمان فراهم شود.

۴- برقراری بیمه تکمیلی طلایی مشابه زمان دولتی پرداخت به موقع هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی که به دلیل عدم پرداخت به موقع حق بیمه مکثوره توسط مخابرات به بیمه گذار حیات و سلامتی بازنشستگان و شاغلین را هدف قرار داده است. ۵- الزام شرکت مخابرات ایران جهت واریز حق بیمه کسورات بازنشستگی طبق قانون تامین اجتماعی در خصوص بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشور حد فاصل ۱۸/ ۸۸ لقایت ۱۴/۹۸ به صندوق بازنشستگی کشوری

۶- اجرای کامل قوانین مرتبط با ایثارگران از جمله پرداخت مابه التفاوت حق ایثارگری ناشی از اصلاح احکام به بازنشستگان و کسورات متعلقه به صندوق‌های کشوری و تامین اجتماعی مطمئناً در صورت عدم اجرای صحیح قانون آیین نامه‌های مصوب هیئت وزیران و مجمع سهامداران شرکت مخابرات و دست‌اندازی به حق بازنشستگان اعتراضات صنفی تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 139001

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0