8 مرداد 1399 - 10:08 ق.ظ

سامانه ملی اوقات فراغت به زودی نهایی می‌شود

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: در خصوص تشکیل سامانه اوقات فراغت وزارت ورزش و جوانان در تلاش هستیم که به زودی نتیجه نهایی کسب شود تا مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین آل اسحاق در وبینار تخصصی حوزه معاونت امور جوانان با مدیران کل استان‌ها، افزود: طبق ماده ۷۱ قانون محاسبات عمومی کشور استفاده از ظرفیت کلیه افراد حقیقی و حقوقی و موسسات غیردولتی در خدمت به جوانان و استفاده از اعتبارات کمک لحاظ شده است.

وی با اشاره به موضوع احداث خانه‌های جوان گفت: با پیگیری که انجام شده و موضوع استفاده از اعتبارات فصل ۷، استان‌هایی که درخواست اجاره ‌بها داشتند این بحث را عملی کردیم. پیرو مکاتباب سه باره ما با استان‌ها و دریافت اطلاعات خانه های جوان با توجه به محدودیت اعتبارات بیش از ۶۰ درصد درخواست استانها در اعتبارات لحاظ شده است که به محض تخصیص اعتبار پرداخت می شود.
مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت: طبق موافقتی که وزیر ورزش و جوانان داشتند، شیوه نامه واگذاری مدیریت این خانه ها مانند اماکن ورزشی به ادارات کل استانها ابلاغ شده است که سمن ها هم به عنوان یک شخصیت حقوقی می توانند در این فرآیند شرکت کنند.
آل اسحاق در پایان به دلیل مشارکت در طرح های ملی ویژه مانند مستندسازی کارآفرینی جوانان، طرح بررسی اثر بخشی تسهیلات اشتغالزایی جوانان، سامانه بازارمجازی محصولات سمن ها و… از استان‌های یزد، فارس، تهران، ایلام و گلستان تشکر کرد و همچنین اقدام استان کرمان را نیز در طرح سامانه امید زندگی مثبت و موثر ارزیابی کرد.

کد خبر: 40267

منبع:  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0