26 دی 1402 - 11:00 ق.ظ

زنی که 6 میلیون لیتر سوخت به خارج کشور قاچاق کرد

دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که تقریبا بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، خبر داد و گفت: گردش مالی‌ حساب‌های متهم که یک خانم بوده طی۲ سال اخیر میلیاردها تومان بوده است.

زنی که ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج کشور قاچاق کرد

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان نوشت: حامد محمدی روز دوشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: شناسایی و دستگیری سرکردگان و افراد دانه درشت در زمینه قاچاق سوخت در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار دارد. وی گفت: در این پرونده علاوه بر متهم ردیف اول، تعداد افراد دیگری نیز که در زمینه قاچاق سازمان یافته اقدام می کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

محمدی بیان کرد: در این رابطه تعدادی خودروی مخصوص حمل سوخت قاچاق که متعلق به متهم ردیف اول پرونده است، توقیف و دستورات لازم به منظور ضبط وجوه حاصله از فروش سوخت قاچاق صادر شده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات دستگاه های مختلف در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت اعلام کرد: دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی بایستی در زمینه شناسایی و رصد سرباندهای اصلی قاچاق سوخت اقدامات منسجم و موثر بیشتری داشته باشند.

زنی که ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج کشور قاچاق کرد

کد خبر: 141351

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0