راهبرد آگهیهای بازرگانی صدا و سیما اعلام شد
پیشرفت هویت محورِ عدالتگستر
حامد بابائی، مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما در گفتگویی اعلام نمود میخواهد برای نخستین بار جشنوارهای مختص آگهیهای بازرگانی برگزار کند.
بابایی رسالتمحوری در حوزه اگهیهای بازرگانی، تشویق صاحبان آگهی و کانونهای تبلیغاتی به انعکاس عدالت و هویتمحوری و پیشرفت کشور در محتوا و فرم آگهیها، ارائه تصویری شفاف از کارآمدی تبلیغ در رسانه ملی علیرغم تاکید و تمرکز بر چارچوبهای محتوایی و شکلی در پخش آگهیها، تشویق و ترغیب کسبوکارها در استفاده از ظرفیتهای تبلیغی رسانه ملی، نمایش رسانه ملی به عنوان ابزار اصلی و عمده برندسازی و تبلیغ در ایران را از جمله رویکردها و سیاستهای جشنواره دانست و گفت: ستایش و حمایت از سبک زندگی ایرانی اسلامی، سادهزیستی، قناعت و نکوهش تجملگرایی و تبختر، ترویج الگوی صحیح مصرف، ترویج فرزندآوری، ستایش و حمایت از زن تراز و حمایت از نمایش زیباییهای فرهنگی و توسعه ایران به عنوان ملاکهای ارزیابی و داوری آثار مورد استفاده قرار گرفته است.
مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما با بیان اینکه اولین جشنواره فرهنگی – اقتصادی آگهیهای بازرگانی با شعار «ابزار بازاریابی و تبلیغ رسانه ملی، در خدمت پیشرفت هویت محورِ عدالتگستر ایران اسلامی» در روزهای پایانی دی یا ابتدای بهمن در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار میشود گفت: تبیین تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر توسعه اقتصادی کشور و تقدیر از دست اندرکاران حوزه اقتصاد و صنعت تبلیغات به عنوان اهداف جشنواره مطرح هستند.
پیش از این پیمان جبلی نیز در مراسم معارفه خود از رسانه هویت محور و عدالت گستر شعار در دوره جدید رسانه ملی، یعنی دوران ریاست خود بر این سازمان سخن گفته بود.
منبع: عصر اصفهان
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد