14 مهر 1402 - 12:44 ق.ظ

دستان مدیران ناکارآمد مخابرات در جیب مشترکین و کارکنان خود

گلايه کارکنان شرکت مخابرات منطقه اصفهان از روند پرداخت‌ حقوق،نه مزد و نه معوقات مزدی، هیچ کدام واریز نشد!

 

عصر اصفهان به قلم نرگس رضایی

بعد از اینکه پیامک های بدهکاری از ۷۰۰ هزارتومان تا ۳ میلیون تومان برای مشترکین مخابرات در ماه قبل ارسال و تلفن‌های کسب و کار مردم قطع گردید و بعد از پرداخت تعدادی آز انها،شرکت مخابرات اعلام نمود که اشتباه محاسباتی و نرم افزاری کرده و مشتریان خود را بستانکار می نماید و برای کمبود وجه نقدینگی دست در جیب مشترکین خود نمود اینبار نیزدست در جیب کارکنان شرکتی خود نموده و ۵۰٪ از حقوق کارکنان شرکتی خدمات اول را پرداخت نکرده است.
در همین زمینه تعدادی از کارکنان شرکت مخابرات ایران اظهار داشتند:
شرکت مخابرات حقوق شهریور ماه ۹ هزار نفر همکار رسمی و قراردادی و ۲۴ هزارنفر پرسنل شرکت خدمات اول و ۲۷ هزار نفر پرسنل شسکام را همچنان پرداخت ننموده و طبق خبرهای دریافتی از کارکنان شرکت خدمات اول مخابرات منطقه اصفهان پیامکی تحت عنوان واریز ۵۰٪ حقوق علی الحساب دریافت نموده اند.
به عبارت دیگر شرکت پردرآمد مخابرات اصفهان فعلا قادر به پرداخت حقوق کارکنان خود نبوده و به صورت اقساط آنرا پرداخت می نماید .
به گفته‌ی ‌آنها، همچنین سوابق بیمه‌ای همکاران خدمات اول از سال ۱۴۰۰ تاکنون چندین ماه پرداخت نشده و همچنین حق سنوات و مانده ذخیره‌ی مرخصی سال ۱۴۰۱ این پرسنل واریز نشده است.
این کارکنان با ابراز نارضایتی از این شرایط افزودند: بدهی به شرکت بیمه دانا برای بیمه تکمیلی و درمان و برای عمر و حوادث همچنان پرداخت نشده است
در این راستا سردبیر روزنامه عصر اصفهان درپیگیری،که از مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات این استان به عمل آورد متاسفانه پاسخ مناسبی دریافت ننمود.
برمکی مسول روابط عمومی مخابرات اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا شرکت مخابرات حقوق کارکنان خدمات اول را به صورت ۵۰ ٪ پرداخت نموده
اظهار داشت:
* لطفاً پاسخ این سوالات را از شرکت مربوطه یعنی خدمات اول جویا شوید.
آقای استاندار محترم اصفهان
آیا مهمترین وظیفه مدیریت جزء برنامه‌ریزی، سازماندهی، کارگزینی، هدایت، هماهنگی، گزارش‌دهی و بودجه‌بندی می باشد؟
به نظر نگارنده مدیریت موفق دارای ارتباطاتی گسترده، نگرشی تیمی و روحیه‌ای تعاملی است.
یک مدیر پویا پیشرفت کارکنان را پیشرفت کل مجموعه می‌داند.
او افزایش انگیزه کارکنان و همدلی و پیگیری برای یک ساختار سازمانی منسجم را در اولویت قرار داده و در ازاء توزیع مناسب کار به موقع حقوق و مزایای قانونی را پیگیری و پرداخت نموده و در مواقع این چنین پاسخگو می باشد.
امیدواریم که مسولین استان به جای هزینه کردن انقلاب و از بین بردن انگیزه کارکنان برای نگهداری مدیرانی با کهولت سن و بیمار و … در یک شرکت راهبردی همانند مخابرات نسبت به تغییر آنان به صورت عاجل اقدام نمایند و لااقل آنها را ملزم به پاسخگویی مناسب به افکار عمومی نمایند.

کد خبر: 137999

نویسنده: نرگس رضایی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0