10 مهر 1399 - 6:41 ب.ظ

استاندار تهران:

خدمات‌دهی به افراد فاقد ماسک تخلف اداری است

استاندار تهران گفت: ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک ممنوع و تخلف اداری است. وی افزود: ضمن تاکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل های مذکور مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد. این مقام مسئول اعلام کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای همه کارکنان و ارباب رجوعان الزامی است و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند به جد خودداری شود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا ، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد ویروس کرونا و اهمیت اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی و گزارش های نظارتی مبنی بر کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و کارکنان ادارات دولتی حسب تاکید رئیس جمهور و مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا رعایت نکات ذیل ضروری است.

وی افزود: ضمن تاکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل های مذکور مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد.

این مقام مسئول اعلام کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای همه کارکنان و ارباب رجوعان الزامی است و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند به جد خودداری شود.

وی تاکید کرد: رعایت نکردن ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان از جمله ارائه خدمت به مراجعان فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب می شود و لازم است مدیران بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به اعمال پیش بینی شده اقدام کنند.

کد 300

کد خبر: 37406

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0