4 اردیبهشت 1402 - 12:48 ق.ظ

تا دهم اردیبهشت‌ماه؛

تمدید ‌مهلت شرکت در رویداد ملی و استانی جمعیت

مرضیه استکی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: رویداد جایزه ملی جمعیت برای اولین بار در زمینه فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز ملی جوانی جمعیت در سی‌ام اردیبهشت‌ماه، در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

استکی درباره شاخص‌ها و معیارهای سنجش در رویداد جایزه ملی جمعیت، افزود: یکی از شاخص‌های اصلی سنجش در این رویداد، بررسی آمار ازدواج و فرزندآوری و شاخص دوم عملکرد بخش‌های مختلف در اجرای قانون جوانی جمعیت است که در هفت بخش رسانه، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های مردم‌نهاد، نخبگان، خانواده و مدیران برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان درباره اجرای رویداد جایزه ملی جمعیت، اضافه کرد: در مرحله اول آثار متقاضیان رویداد ملی جمعیت توسط کمیته داوری در استان اصفهان ارزیابی می‌شود.

استکی ادامه داد: پس از مرحله داوری در استان، در هر بخش، حداکثر سه فرد متقاضی یا دستگاه برای شرکت در بخش رقابت ملی، به دبیرخانه ملی رویداد جهت شرکت در این رقابت معرفی می‌شوند.

وی به تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در رویداد ملی و استانی جمعیت تا دهم اردیبهشت‌ماه، اشاره کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند آثار خود را در قالب‌هایی که مطرح شد و با توجه به موضوع، تا دهم اردیبهشت‌ماه به آدرس اینترنتی Womenesfahan@yahoo.com ارسال کنند.

کد خبر: 132691

منبع: عصر اصفهان

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0