11 اسفند 1402 - 2:57 ب.ظ

اسلامی خبر داد؛

تمدید ساعت رای‌گیری انتخابات اطلاع‌رسانی خواهد شد/ ۴۴ هزار شعبه ثابت و ۱۵ هزار شعبه سیار در کل کشور

به گزارش عصر اصفهان،مدیرکل دفتر انتخابات گفت: از ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رای آغاز شد و ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور پذیرای هموطنان هستند.  

محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور  در محل تالار وزارت کشور گفت: از ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رای آغاز شد و ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور پذیرای هموطنان عزیز هستند و بدون هیچ تاخیر وبه صورت روان فرآیند اخذ رای در حال انجام است.

وی ادامه داد: همانطور که پیش بینی می‌شد هم شعب ثابت و هم سیار اقدامات خود را انجام میدهد؛ ۴۴ هزار شعبه ثابت و ۱۵ هزار شعبه سیار برای اخذ رای فعال هستند.  جای خوشحالی است که توصیه‌های ستاد انتخابات در زمینه موکول نکردن رای دهی در شعب در قبل از ظهر از سوی مردم شریف ایران عایت شده است.

اسلامی تاکید کرد: طبق قانون فرآیند اخذ رای ده ساعت ادامه دارد؛ که ما تا ساعت ۱۸ این فرایند ده ساعته را ادامه می‌دهیم و بعد از ساعت ۱۸ درباره تمدید آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.  براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مردم شریف ایران می‌توانند با ارائه اصل یکی از مدارک اصلی هویتی رای خود را به صندوق بیاندازند.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور افزود: مردمی که دارای شناسنامه‌های قدیمی هستند که کد ملی درآن‌ها درج نشده است باید در کنار آن یکی از مدارک هویتی را داشته باشند که در آن کد ملی وجود داشته باشد و توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر می باشد و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست.

کد خبر: 142884

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0