4 دی 1402 - 11:30 ق.ظ

تعطیلی خمیرکاغذ شوشتر و افتتاح کاغذسازی زاگرس

تجمع کارکنان شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر مقابل فرمانداری شوشتر

پس از تعطیل شدن شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر در روزهای گذشته ، شنبه دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ کارکنان این شرکت در جلوی فرمانداری شوشتر و شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر بدلیل بیکار شدن دست به تجمع زدند.

علی محمد اسفندیاری مدیر عامل شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر در گفتگو با رسانه بامدادخوزیان گفته بود : به دلیل عدم انجام مصوبه کمیته  کاغذ و نشر از سوی بانک ملی  این شرکت با مشکل مواجه شده و با این شرایط امکانپذیر نیست که در چرخه تولید باقی بمانیم و در حال حاضر ۳۵۶ نفر در شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر بیکار شدند.

 مشکل تامین چوب و نقدینگی کارخانه چوب و کاغذ مازندران بررسی می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره مشکل تامین چوب کارخانه چوب و کاغذ مازندران، گفت: هفته پیش در جلسه کارگروه کاغذ و نشر که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و نمایندگان وزارت صمت و بانک‌های مختلف تشکیل شد. دو مصوبه برای تامین چوب کاغذ مازندران و رفع مشکل نقدینگی این مجموعه صادر شد.

وی افزود: اکنون هیچ نگرانی از بابت تامین مواد اولیه و منابع مالی برای تولید کاغذ نیست، با تخصیص نقدینگی‌ای که برای مجموعه زاگرس نیز اتفاق افتاد به زودی شاهد افتتاح این کارخانه در استان فارس خواهیم بود.

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه ما افتتاح این کارخانه تا پایان سال است، عنوان کرد: ولی ممکن است زاگرس اوایل سال آینده افتتاح شود.

کد خبر: 140532

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0