18 بهمن 1402 - 3:14 ب.ظ

تخفیف۲۰ درصدی با پرداخت عوارض صدور پروانه

محسن گلی مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان از ارائه تخفیف۲۰ درصدی برای دریافت پروانه ساختمانی تا اسفندماه امسال و تعیین اقساط چندماهه و بدون کارمزد در این بسته تشویقی خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان؛

گلی گفت: در نشست‌هایی که با فعالان حوزه ساختمان داشتیم، مشخص شد که رکود قابل‌توجهی در عرصه ساخت و ساز در شهر ایجاد شده است و به این منظور، شهرداری اصفهان به منظور کمک به کاهش رکود و ایجاد رونق در عرصه ساخت و ساز، بسته تشویقی ویژه‌ای را برای دریافت پروانه ساختمانی شامل تخفیف، تقسیط و پرداخت به‌صورت ملکی، در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: براین اساس، شهروندان می‌توانند نهایتا تا ۲۰ اسفندماه امسال با پرداخت ۵۰ درصد از عوارض صدور پروانه، از تخفیف۲۰ درصدی بهره‌مند شده و مابقی عوارض را تا خردادماه سال ۱۴۰۳ طی سه قسط پرداخت کنند.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان افزود: بخشی از شرایط تخفیف بسته تشویقی عوارض پروانه ساختمانی به این صورت است که متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد از عوارض صدور پروانه، مابقی مبلغ را طی۱۲ قسط به‌صورت ماهیانه و بدون کارمزد پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه دربخش دیگر نیز شهروندان می‌توانند۴۰ درصد عوارض را پرداخت کرده و مابقی را طی۸ قسط به‌صورت ماهیانه و بدون کارمزد پرداخت کنند، افزود: پرداخت۳۰ درصد از عوارض پروانه ساختمانی و پرداخت مابقی طی۶ قسط به صورت ماهیانه و بدون کارمزد نیز بخش دیگری از شرایط این بسته تشویقی است.

*معافیت شهروندان از افزایش نرخ تراکم سال آینده

گلی با بیان اینکه طبق قانون درآمدهای پایدار، در سال آینده امکان افزایش حدود ۵۰ درصدی در نرخ تراکم امکان‌پذیر بود، گفت: با تلاش و نظر مساعد شورای اسلامی شهر اصفهان این رقم به ۳۳ درصد کاهش یافت.

وی ادامه داد: شهروندانی که امسال موفق به استفاده از بسته تشویقی دریافت پروانه ساختمانی شوند، ضمن دریافت تخفیف۲۰ درصدی از افزایش۳۳ درصدی نرخ تراکم سال آینده نیز معاف می‌شوند.

کد خبر: 142184

نویسنده: : ناصر بهروان

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0