16 اردیبهشت 1402 - 2:02 ب.ظ

بی توجهی شرکت عمران بهارستان به تکمیل پروژه های تاثیرگذار این شهر

در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۶، نشست صمیمی و راهبردی مدیران وقت شهر بهارستان برگزار و در این نشست، تصمیمات زیر گرفته شد.

بی توجهی شرکت عمران بهارستان به تکمیل پروژه های تاثیرگذار این شهر

به گزارش عصر اصفهان به نقل از زیتون ، تسریع در انجام تعهدات شرکت عمران و اجرای زیرساخت ها و آماده سازی در فازهای ۲ و ۳ که هم اکنون در حال اجرا می باشد.

ارائه بسته های مشترک سرمایه گذاری توسط شرکت عمران و شهرداری با توجه به پتانسیل های موجود و بی نظیر در شهر بهارستان که منجر به ارائه خدمات مطلوب برای شهروندان و ایجاد درآمدهای پایدار شهری و همچنین ایجاد اشتغال در شهر خواهد شد که می بایست در ابتدا برخی زیرساخت ها مهیا گردد.

اعلام آمادگی شرکت عمران جهت واگذاری زمین به ادارات دولتی جهت استقرار کامل پس از طی مراحل قانونی اعلام آمادگی شرکت عمران جهت واگذاری زمین با کاربری درمانی طبق استانداردهای لازم جهت احداث بیمارستان دولتی و لزوم پیگیری از طریق وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان.

تقویت پروژه مترو و ایستگاه های آن و تکمیل بلوار هدایت  برگزاری دوره ای اینگونه نشست ها جهت پی گیری مسائل و مشکلات شهری با توجه به اولویت های مشخص شده در جلسات شورای اسلامی شهرحالا بعد از گذشت ۵ سال و دو ماه از برگزاری این نشست، بیشتر تصمیمات گرفته شده که از وظایف عمده شرکت عمران بهارستان بوده از جمله تکمیل مترو، جانمایی و احداث بیمارستان، تکمیل بلوار هدایت(جاده قلعه شور)، ارائه بسته های سرمایه گذاری و تکمیل زیرساخت های فازهای دو و سه همچنان انجام نشده یا ناتمام است و از برگزاری دوره ای جلسات مشترک شهرداری و شرکت عمران نیز خبری نیست. این بی توجهی ها در حالی همچنان ادامه دارد که شرکت عمران به آسفالت معابر اصلی فازهای دو و سه که از درخواست های جدید و اصلی مردم شهر بهارستان است نیز بی اعتنا است. مردم بهارستان از استاندار محترم اصفهان که در حال حاضر قائم مقام شورای شهر بهارستان نیز هستند انتظار دارند علت این بی توجهی ها، عقب ماندگی ها و ناتمام ماندن پروژه های تاثیر گذار شهر بهارستان را که باید توسط شرکت عمران تکمیل و بهره برداری می شد را بررسی و دلایل این کم کاری ها را به مردم اطلاع رسانی و نسبت به اجرا و تکمیل آن ها پیگیری و اقدام کند. رئیس محترم جمهور در تازه ترین سخنرانی خود از برکناری مدیران ضعیف، ناتوان و بی تجربه سخن گفته و در انجام آن نیز مصر است.

کد خبر: 133217

نویسنده: : ناصر بهروان

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0