20 فروردین 1399 - 7:02 ب.ظ

خواسته سیروس مقدم از منتقدان

به سکانس پایانی به چشم شوخی نگاه کنید

سیروس مقدم از منتقدان خواست به سکانس پایانی «پایتخت 6» به چشم شوخی نگاه کنند که در آن کار خلاف شرع و عرفی انجام نشده است.

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از روابط عمومی برنامه «شب صحبت»، سیروس مقدم در این برنامه با موضوع تحلیل و نقد سریال فصل ششم «پایتخت»  گفت: «مطمئن باشید اولین روزی که شرایط عادی برقرار شود تیم «پایتخت» همپیمان شده‌اند که فصل پایانی را بگیرند. دو قسمت 80 صفحه‌ای مانده است که در پخش 4 قسمت می‌شود.»

وی درباره حاشیه های قسمت آخر نیز گفت: «به نظرم به این موضوع مثل تمام موضوعاتی که در کار کمدی مطرح می‌شود باید نگاه کرد. زاویه و دریچه‌ای که باز می‌کنیم، باید شوخی و گرفتن لبخند باشد. اگر دریچه تراژدی را مطرح می‌کنیم مسئله عوض می‌شود. در فصل 1 از کاراکتر جیمز باند استفاده کرده‌ایم. این به این معنی نیست که گروه سازنده طرفدار جیمز باند است. در فصل 2 خواننده دیگری است. این به این معنی نیست که گروه طرفدار آن فرد است.

در تمام صحنه‌های تمرین «نقی» از موضوعاتی استفاده کردیم اما این طور نیست که طرفدار سیلور استالونه هستیم. در فصل 4 تم کولی‌ها را استفاده کردیم. در فصل 5 موسیقی ترک از ابراهیم تاتلیس را پخش کردیم. این به این معنی نیست که طرفدار آن خواننده هستیم. همان طور که با سیاست و اخلاق شوخی کردیم با موسیقی هم شوخی کردیم.» مقدم درباره سکانس حاشیه‌ساز پایانی هم گفت: «این سکانس اتفاق غیرقانونی نیست. زن و شوهری را نشان می‌دهد که قانونی ازدواج کرده‌اند. زن و شوهری که روی موتور هستند. کیف خانم بینشان است. کار غیرعرفی نمی‌کنند که بگوییم کار غیرعرفی کرده‌اند.»

 

300/

کد خبر: 29037

منبع: روابط عمومی برنامه «شب صحبت»

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0