2 آذر 1402 - 9:00 ق.ظ

بازنشر رمان‌های «سیاه دل» و «طلسم سیاه دل»

رمان‌های «سیاه دل» و «طلسم سیاه دل» اولین و دومین جلد از سه‌گانه «فونکه» نویسنده مشهور آلمانی با ترجمه «شقایق قندهاری» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

بازنشر رمان‌های «سیاه دل» و «طلسم سیاه دل»

به گزارش عصر اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این رمان‌ها، پر از ماجراهای تخیلی، جذاب و دلهره‌آور است که در آن مرزی بین دنیای خیال و واقعیت احساس نمی‌شود.

ماجرای این رمان‌ها درباره دختری به نام «مگی فولچارت» است. مگی و پدرش عاشق کتاب هستند. پدر مگی نیروی عجیبی دارد؛ او می‌تواند با بلند خواندن، شخصیت‌های کتاب را به دنیای واقعی بیاورد. مگی ۱۲ ساله هم این نیروی جادویی را از پدرش آموخته است اما این توانایی، دردسرهایی برای او و خانواده‌اش ایجاد می‌کند. بر اساس این خبر، رمان «سیاه دل» که اولین بار در سال ۱۳۸۸ منتشر شده بود با شمارگان ۱۹هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ چهارم و «طلسم سیاه دل» که اولین بار در سال ۱۳۹۳ منتشر شده بود، با شمارگان ۱۰هزار نسخه به چاپ سوم رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «سیاه دل» را با قیمت ۱۲۵هزار تومان و «طلسم سیاه دل» را با قیمت ۳۸۰هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

بازنشر رمان‌های «سیاه دل» و «طلسم سیاه دل»

کد خبر: 139636

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0