خبر ویزه؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مجموعه رسانه ای عصر اصفهان بازدید کرد+عکس

دراین بازدید که با حضور علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،حجت‌الاسلام یعقوبی معاون فرهنگی، رسانه ای، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانم گلشن رییس اداره مطبوعات و تبلیغات ارشاد اسلامی انجام شد. میهمانان در بازدید از تحریریه روزنامه عصر اصفهان و یاقوت وطن از روند اجرایی دو پایگاه خبری عصر اصفهان نیوز و یاقوت وطن نیوز نیز مطلع شدند.

 

به گزارش عصر اصفهان،

پس از آن جلسه ای به مدت یک ساعت در محل دفتر روزنامه برگزار شد. در این جلسه احمد طبقچی صاحب امتیاز روزنامه‌های یاقوت وطن و عصر اصفهان، ناصر بهروان مدیر مسئول روزنامه عصر اصفهان و رضا صالحی مدیر مسئول روزنامه یاقوت وطن، سردبیران نشریات مربوطه و جمعی از اعضای تحریریه خبری یاقوت و عصر اصفهان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه رضا صالحی و ناصر بهروان ضمن خوشامدگویی به میهمانان در مورد برخی مشکلات عمومی در دل مطبوعات استان گفت وگو کرد و از روند برنامه‌ریزی و انتشار روزنامه‌ها گزارشی ارائه کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن ابراز خرسندی از بازدید و نوع عملکرد مجموعه در امرتهیه خبر گفت: اینکه با وجود مشکلات فعلی رسانه‌های مکتوب مجموعه‌ای اینگونه می‌تواند نظم در انتشار خود را حفظ و پا بر جا نگه دارد، امری بسیار نیکو است.

علی تمنایی افزود: تلاش من و همکارانم در اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر این است تا با در نظر گرفتن بهترین عملکردها بتوانیم در کنار مطبوعات باشیم و راهی برای بهتر شدن فرآیندهای مرتبط بیابیم.

احمد طبقچی صاحب امتیاز روزنامه‌های یاقوت وطن و عصر اصفهان در ادامه جلسه گفت: امروز مشکلات نشریات عدم توزیع عادلانه آگهی‌ها است که این مورد به دوره قبل از مدیرکل قبلی بر می‌گردد. وی افزود: با در نظر گرفتن این مسئله که روزنامه‌های بومی با توجه به اینکه در حوزه خود اصفهان قراردارند و با نیروی کار بالا و نظم در انتشار همیشه سعی بر زنده نگه داشتن کار خود دارند، اما گاهی می‌بینیم که این عدم توزیع درست برای این رسانه‌ها مشکل ساز می‌شود.

وی به برخی روزنامه‌های سراسری که تنها با یک دفتر نمایندگی در استان و گاهی حتی عدم انتشار به جز روزهایی که آگهی دارند اشاره کرد و ادامه داد: دیده شده که نسبت توزیع آگهی میان آنها و نشریات بومی به صورت یکسان است.

حجت‌الاسلام یعقوبی در انتهای جلسه گفت: در جریان این امور قرار گرفته‌ایم و من در نظر دارم با اختیارات قانونی این نظم را برقرار کنم. یعقوبی افزود: بر همین اساس جلسه‌ای در دستور کار قرارگرفت تا در اولین فرصت نسبت به این پرداختی‌ها تجدید نظر کنیم.

پنجم دی ماه هزارو چهارصد و دو

کد خبر: 140562

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0