17 فروردین 1399 - 10:32 ق.ظ

افزایش 30 تا 70 درصدی تجمعات در برخی نقاط

رئیس پلیس تهران گفت: در حال تصمیم‌گیری هستیم که با رعایت پروتکلهای ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت بهداشت معتادان متجاهر را جمع‌آوری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی درباره انتشار فیلمهایی از حضور و تجمع معتادان در تهران، اظهار کرد: بر اساس تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا بخشی از افرادی که در حبس بودند، باید آزاد می‌شدند لذا بخشی از زندانیان و معتادان متجاهر آزاد شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه معتاد متجاهر به معتادی اطلاق می‌شود که چندین بار دستگیر شده و مکانی برای زندگی ندارد، افزود: متأسفانه خانواده‌های تعدادی زیادی از این معتادان نیز به دنبال آنها نمی‌آیند تا نزد خانواده زندگی کنند.

وی با بیان اینکه در تهران حدود هفت هزار معتاد متجاهر پیش از عید نوروز آزاد شدند، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا پذیرش این معتادان نیز صورت نمی‌گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه گلایه‌های مردم از حضور معتادان در سطح شهر به جا است، ادامه داد: این بدان معنا نیست که پلیس یا مسئولان ذیربط نخواهند در این رابطه اقدامی کنند، ممکن است این افراد در صورت ابتلا به بیماری کرونا، بیماری را به سایر افراد نیز در مراکز بازپروری انتقال دهند.

رحیمی متذکر شد: باید به کشورمان افتخار کنیم که برای زندانیان و حتی معتادان متجاهر ارزش قائل است که این افراد نیز درگیر این بیماری نشوند.

کد 300

کد خبر: 41929

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0