1 اسفند 1402 - 11:00 ق.ظ

در بیست وچهارمین جشنواره رسانه های کشور؛

از پیشکسوت اصفهانی تجلیل شد

در آیینی بمناسبت بیست وچهارمین جشنواره رسانه های کشور که در سالن مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد از زحمات و خدمات ارزنده و اثربخش "منصور گلناری " تجلیل شد.

از پیشکسوت اصفهانی تجلیل شد

دراین آیین که جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه های استان اصفهان که در قالب اردوی فرهنگی بازدید از نمایشگاه مطبواعات حصور داشتند ، شمسایی ، مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی پیرامون برگزاری جشنوار رسانه ای مطالبی بیان نمود و گفت : امسال جشنواره به خوبی اجرا و تحلیل از پیش کسوتان استان ها یک کار ماندگار است.
پیش از آن حجت الاسلام یعقوبی معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام اینکه در استان 541 نشریه با مجوز و 200 پایگاه خبری فعالیت دارند به گوشه ای از فعالیت ها خدمات ارزنده آقای منصور گلناری رابرشمرد وگفت : پایه گذاری نخستین خانه مطبوعات کشور در اصفهان و 22 سال مدیر خانه ، برگزاری جشنواره های مختلف و داوری آنان ، طرح اولین مجتمع مطبوعاتی کشور در اصفهان ، موسس نخستین باشگاه خبری معلولان و برگزاری شش دوره جشنواره ملی رسانه ای معلولان و ….چکیده ای از خدمات و فعالیت های ایشان است .
در پایان لوح تقدیر توسط مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آقای منصور گلناری اهدا شد.
لازم با ذکر است جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه های استان اصفهان باهمکاری ارشاد اسلامی و …. در یک اردوی فرهنگی از بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های کشور در مصلای تهران دیدن نمودند .

 از پیشکسوت اصفهانی تجلیل شد

کد خبر: 142591

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0