18 دی 1399 - 4:29 ب.ظ

مصوبه های کمیسیون تلفیق:

از تعیین تکلیف سربازان غایب تا افزایش گمرکی گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش ورودی گمرکی گوشی‌ها و تبلت‌های بالای ۶۰۰ دلار خبر داد.نماینده مردم آباده در مجلس یادآور شد: به موجب مصوبه دیگر کمیسیون‌ تلفیق افرادی که اقساط باقی مانده جریمه غیبت بیش از ۸ سال خدمت سربازی را پرداخت نکردند اگر تا پایان سال ۱۴۰۰پرداخت نکنند، هم غایب محسوب می‌شوند و هم باید به خدمت عمومی وظیفه اعزام شوند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از پایگاه خبری انتخاب، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش ورودی گمرکی گوشی‌ها و تبلت‌های بالای ۶۰۰ دلار خبر داد.

رحیم زارع در نشست خبری ظهر امروز خود با اشاره به آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق اظهار کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق ورودی گمرکی گوشی‌ها و تبلت‌های بالای ۶۰۰ دلار از ۶ به ۱۲ درصد افزایش پیدا کرد. علاوه بر این معافیت آمبولانس اورژانس کشور از حقوق ورودی گمرک دیگر مصوبه کمیسیون تلفیق بود.

وی ادامه داد: به موجب مصوبه دیگر کمیسیون تلفیق شرکت‌های بیمه مکلف شده‌اند مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای کاهش تصادفات همراه با مرگ و میر در اختیار سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، نیروی انتظامی و اورژانس کشور قرار دهند. همچنین هزینه جرائم رانندگی از دو به پنج درصد افزایش یافت که این مبلغ برای هزینه معلولان شدید و ضایعه نخاعی ناشی از تصادف رانندگی و پیشگیری از معلولیت هزینه خواهد شد.

نماینده مردم آباده در مجلس یادآور شد: به موجب مصوبه دیگر کمیسیون‌ تلفیق افرادی که اقساط باقی مانده جریمه غیبت بیش از ۸ سال خدمت سربازی را پرداخت نکردند اگر تا پایان سال ۱۴۰۰پرداخت نکنند، هم غایب محسوب می‌شوند و هم باید به خدمت عمومی وظیفه اعزام شوند.

وی ادامه داد: حذف جریمه غیر قابل بخشودگی برای پرداخت عوارض آزادراهی پس از هفت روز که در لایحه دولت بود حذف شد.

کد 300

کد خبر: 35718

منبع: انتخاب

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0