12 دی 1399 - 4:32 ب.ظ

آمریکا بار دیگر با عدم احیای کمیته تحریم‌های ایران مخالفت می‌کند

پس از مخالفت سازمان ملل متحد با تشکیل کمیته تحریم‌های ایران، دولت آمریکا قصد دارد یک بار دیگر با این تصمیم مخالفت کند.پایگاه خبری بلومبرگ گزارش داده قرار است تا ساعاتی دیگر در مجمع عمومی سازمان ملل رأی‌گیری دیگری برای تأیید بودجه سازمان ملل و سایر بندهای الحاقی به آن برگزار شود. طبق گزارش این رسانه، آمریکا به این قطعنامه بار دیگر رأی منفی می‌دهد. طبق این گزارش «کلی کرافت»، نماینده ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد در این جلسه سخنرانی خواهد کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که ۲ پیشنهاد دولت آمریکا برای درج در قطعنامه برنامه و بودجه سازمان ملل در سال ۲۰۲۱ ناکام ماند منابع خبری گزارش داده‌اند واشنگتن قصد دارد رأی‌گیری دیگری را برای مخالفت با این طرح بودجه برگزار کند.

در نشست کمیته اداری و مالی مجمع عمومی سازمان ملل که چهارشنبه شب به وقت نیویورک برگزار شد، معاون نمایندگی دائم آمریکا دو پیشنهاد را برای درج در قطعنامه برنامه و بودجه این سازمان در سال مالی ۲۰۲۱ مطرح کرد.

یکی از پیشنهادات آمریکا درباره اختصاص بودجه برای ایجاد یک کمیته و یک گروه کارشناسی برای تحریم ایران بود. total donation cost of ivermectin

کمیته و گروه کارشناسی مورد نظر آمریکا همان گروهی است که قبل از انعقاد برجام و تصویب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت برای نظارت بر اجرای تحریم‌ها علیه ایران تشکیل شده بود. revectina é o mesmo que ivermectina پیشنهاد دوم واشنگتن، کاستن از بودجه اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ بود که در تأیید برجام صادر شده است. para que sirve el ivergot en tabletas

کد 300

کد خبر: 35336

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0