2 آبان 1402 - 10:00 ق.ظ

گوبلز زمانه‌ات را بشناس!

ارتش رژیم اشغالگر قدس، پروتکلی دارد که به «جنایت بزرگ» معروف است؛ این پروتکل می‌گوید وقتی از تشدید جنگ به ضرر خود نگران شدی، جنایتی بزرگ و تمام‌کننده را رقم بزن که جنگ، فیصله یابد!

گوبلز زمانه‌ات را بشناس!

حامد شیخ‌پور در کانال تلگرامی خود نوشت: پس از جنایت فجیع و وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی در حمله موشکی به بیمارستان مسیحی‌ساز المعمدانی در مرکز شهر غزه در فلسطین، سران این رژیم از جمله بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و نیز اغلب مسئولان و رسانه‌های حامی رژیم رو به زوال اسرائیل از جمله شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبانی که از آن خط می‌گیرند، ادعا کردند که بیمارستان، بر اثر شلیک اشتباهی یک فروند از موشک‌های مقاومت تخریب شده است! هر کسی که اندکی عقل و آگاهی از مسائل و تحولات حوزه مقاومت داشته باشد با شنیدن این ادعا فقط می‌خندد.

۱) موشک‌های در حال استفاده از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین (که شامل گردان‌های متعدد است)، چنین حجم آتش و قدرت انفجاری ندارد؛ چه، اگر چنین قدرت تخریبی داشت پس از شلیک ده‌ها هزار فروند از آن‌ها به‌سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین و سرزمین‌های اشغالی، کل اسرائیل می‌بایست تاکنون با خاک یکسان شده بود و میزان تلفات‌شان از چند صدهزار نفر عبور می‌کرد در حالی‌که کلاهک موشک‌های مقاومت فلسطین مانند راکت‌های القسّام که از ترکیب شکر و نیترات پتاسیم با یک فتیله ساخته می‌شوند معمولاً چاله کوچکی ایجاد می‌کنند و اگر بخت، خیلی یارشان باشد و به باک خودرو یا کپسول گازی اصابت کنند آتش محدودی هم تولید می‌کنند.

۲) مقاومت فلسطین، موشک‌های میان‌برد و دوربرد قدرتمندی هم دارد، اما آن‌ها را برای جنگ تمام‌کننده نهایی که قرار است با همیاری اجزاء متنوع محور مقاومت در منطقه برپا شود ذخیره کرده است و دلیلی ندارد در چنین شرایطی، آن‌ها را شلیک کند. اگر هم بنا بر چنین تصمیمی داشته باشد این موشک‌ها را در حجم زیاد و تعداد بالا شلیک خواهد کرد و نه فقط یک فروند از آن‌ها را که آن هم دچار مشکل شود و از بین این همه‌جا، روی مرکز تجمع مردم در بیمارستان بیفتد! علاوه بر این، پرتابگر (لانچر) این موشک‌ها هم با توجه به بُرد و حجم آتش شلیک آن‌ها معمولاً در تونل‌های زیرزمینی غزه و در مناطق بیابانی قرار دارد نه در مرکز شهر و جایی که به محض شلیک، کمانه کند و روی سر مردم بیفتد!

۳) اولاً نظام اجتماعی مردم در فلسطین و به خصوص غزه، یک نظام سنتی است که مبتنی بر جوانمردی و به قول خودشان النخوةالعربیة است و بر این اساس، چنین خودزنی‌هایی که در ذهن طراحان صهیونیست و اندیشکده‌های غربی جولان می‌دهد در رگ و خون این مردم وجود ندارد؛ ثانیاً این نظام اجتماعی، یک نظام عشیره‌ای و قبیله‌ای است که از خاندان‌های پرجمعیت با نام‌های خانوادگی مشابه تشکیل شده و بیشتر ساکنین غزه به علت قرن‌ها همزیستی و سپس به علت سال‌های طولانی محاصره، با یکدیگر نسبت‌های سببی و نسبی متعدد دارند بنابراین تصور این‌که فرماندهان مخلص و شجاع مقاومت در غزه، خانواده و بستگان خود را برای مظلوم‌نمایی هدف موشک قرار دهند یک توهم مضحک و شوخی جاهلانه است.

۴) رژیم موقت صهیونیستی، ظرف همین ۱۱ روزی که از جنگ می‌گذرد ۱۳ بیمارستان دیگر را هم با بمباران اطراف و پارکینگ‌ها و یال‌های مختلف آن‌ها از کار انداخته و از دور خارج کرده است و ساعتی بعد از هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی هم اقدام به انهدام بنا‌های اطراف یک بیمارستان دیگر کرد. همزمان «ایتمار بن غفیر» وزیر امنیت قومی کابینه رژیم نیز در توییتی تأکید کرد که به‌جای کمک‌های انسان‌دوستانه، باید بر سر مردم غزه بمب و موشک ریخت. در نتیجه، این رژیم که پیش از این مرتکب جنایات به‌مراتب فجیع‌تر در دیریاسین و قانا و صبرا و شتیلا و… شده و بار‌ها منازل و بیمارستان‌ها و خبرنگاران را هدف قرار داده، چرا باید از ارتکاب چنین جنایتی خودداری کند؟ آیا انکار این ارتکاب، جز این است که این رژیم جنایتکار، از حجم واکنش‌های مردم جهان به این جنایت وحشت کرده و دنبال ماله‌کشی و انحراف اذهان عمومی از جنایات خود است؟

۵) گزارش الجزیره حاکی از آن بود که پیش از هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی، رادیو عربی این رژیم سفاک، ساعتی پیش از وقوع این جنایت، از ساکنان غزه خواسته بود با توجه به بمباران مرکز شهر، مردم به بیمارستان‌ها پناه ببرند تا در جریان یکسان‌سازی این شهر با خاک، آسیب کمتری ببینند.

۶) ارتش رژیم اشغالگر قدس، پروتکلی دارد که به «جنایت بزرگ» معروف است؛ این پروتکل می‌گوید وقتی از تشدید جنگ به ضرر خود نگران شدی، جنایتی بزرگ و تمام‌کننده را رقم بزن که جنگ، فیصله یابد! این همان پروتکلی است که مشاوران صهیونیست آل‌سعود، در مهرماه سال ۱۳۹۵، اجرای آن را به فرماندهان ارتش سعودی پیشنهاد کردند و به هدف قرار دادن سالن بزرگ صنعاء منجر شد که به شهادت صد‌ها تن انجامید،اما از آن‌جا که دشمنان ما احمقند و همیشه با خطا‌های محاسباتی خود در جنگ‌ها شکست می‌خورند در آن مورد هم به جای اتمام جنگ، باعث تشدید حملات یمن به نقاط حساس‌شان شدند؛ اتفاقی که از این به بعد، در سرزمین‌های اشغالی هم رخ خواهد داد.

کد خبر: 138513

نویسنده: حامد شیخ‌پور

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0