21 شهریور 1400 - 9:45 ق.ظ

افتخار آفرینی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان:

کسب رتبه برتر در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان، موفق به کسب رتبه اول در شاخص های اختصاصی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در آیین برگزاری بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان توانست رتبه برتر بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان را از آن خود کند. در این مراسم که با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان برگزار گردید، با لوح از اداره کل راهداری تقدیر شد. العاب متنوعة وكثيرة

در این تقدیرنامه آمده است: تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم تان موجب شده است از طرف ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به عنوان رتبه برتر مجموع شاخص های اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شناخته و معرفی شوید.

این موفقیت را به جنابعالی و تمامی کارمندان شریف آن دستگاه تبریک گفته و انتظار می رود به نحو مقتضی از همکارانتان تقدیر و تشکر نمایید. دومينو امريكاني

امید است با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها موجب ارتقای کارآمدی دولت، رضایت مردم، ایجاد آرامش، دمیدن روح امید در کالبد جامعه و سرافرازی میهن عزیزمان ایران اسلامی شوید.

کد خبر: 37528

منبع: روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0