13 آبان 1399 - 4:34 ب.ظ

توسط انتشارات ستاد اقامه نماز؛

کتاب عبد شکور منتشر شد

همزمان با آغاز هفته وحدت، کتاب «عبد شکور» که نگاهی متفاوت به سیره عبادی رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم دارد توسط انتشارات ستاد اقامه نماز منتشر شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایکنا، همزمان با آغاز هفته وحدت، کتاب «عبد شکور» که نگاهی متفاوت به سیره عبادی رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم دارد منتشر شد.

در مقدمه این کتاب که ابتدا با آیه ۱۰۷ سوره انبیاء شروع شده است آمده است که:  سال ۱۳۸۵ خورشیدی بر اساس رهنمود رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای سال پیامبر اعظم نامیده شد و چه نسیمی خوش تر از خلق خوش محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و چه عطری خوش بوتر از عطر گل محمدی، همو که عطر دعوتش جهان گستر خواهد شد و فرزندی از فرازندان او که نامش نام او و کنیه اش کنیه او و خصالش خصال او و برنامه اش برنامه اوست. پرچم های لا الله الا الله و محمد رسول الله(ص) را بر قلل رفیع جهان به اهتزاز در خواهد آورد….. او خود عبد خدا بود و آنقدر در پیشگاه خدا عبادت می کرد که نزدیک بود جان دهد، پیام آسمانی آمد که “مَا أَنْزَلْنَا عَلَیْکَ الْقُرْآنَ لِتَشْقَیٰ”.

در ادامه این مقدمه آماده است: اولین تظاهرات رفتاری که از زندگی او پس از بعثت به ثبت رسیده اقامه نماز بود، علیرغم مخالفت ها و توهین ها بر عبادت خود استقامت ورزید و رنج این راه را بر خود هموار کرد.

از فهرست مطالب این کتاب نیز می توان به آئین بندگی، اولین نماز ها، وقت نماز، قبله، وضو کلید نماز، اذان نغمه آسمانی، نماز در میدان جنگ، نمازی در آستانه سفر آخرت و همچنین خاطراتی از سیره عبادی پیامبر اشاره کرد.

این کتاب از روز شنبه ۱۰ آبان ماه از طریق فروشگاه محصولات فرهنگی ستاد اقامه نماز در دسترس خواهد بود همچنین امکان خرید اینترنتی این کتاب نیز از طریق فروشگاه مجازی انتشارات به نشانی namazstore.ir در دسترس خواهد بود.

کد خبر: 37476

منبع: ایکنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0