4 شهریور 1399 - 11:41 ق.ظ

پیام مدیرعامل بانک تجارت به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، برای دولتمردان ایران و کارمندان شریف کشور در مسیر خدمتگزاری آرزوی توفیق کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متن پیام دولت‌آبادی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نخستین روزهای شهریورماه یادآور شهادت خادمین ملت و دولتمردانی است که با تاسی از مولا و مقتدای خود حضرت حسین ابن علی (ع) خون پاک خود را در راه آرمان مقدس آزادی و آزادگی نثار کردند.

امسال آغاز هفته دولت با ایام سوگواری غریبانه سالار شهیدان تقارن یافته و رنگ و بویی دیگر دارد. اگر چه سالها از قیام حسین (ع) و شهادت شهیدان رجایی و باهنر می‌گذرد لیکن در باغ شهادت همچنان به روی عاشقان گشوده است. هنوز هستند کسانی که در راه خدمت سر از پا نمی شناسند و برای شهادت آغوش گشوده اند.

امروز کارکنان شبکه بهداشت و درمان در خط مقدم ایثار و شهادت ایستاده اند. نتائج مباريات كوبا امريكا 2023 راه روشنی که طی طریق در آن را از حسین (ع) آموخته اند. المتاهلين من اليورو به‌راستی که معنای خدمت صادقانه در قامت بلند و عزم و اراده این عزیزان جلوه ای دیگر دارد. موقع وان كارد

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب و دفاع مقدس به‌ویژه شهیدان راه خدمت رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت را به همه کارکنان شریف و دولتمردان خدوم به‌ویژه همکاران وفادار و عزیزم در بانک تجارت تهنیت عرض نموده و توفیق خدمتگزاری صادقانه به ملت شریف ایران را برای همگان از خدای متعال خواستارم.

رضا دولت آبادی

کد 300

کد خبر: 39204

منبع: روابط عمومی بانک تجارت

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0