22 اردیبهشت 1402 - 1:32 ب.ظ

پایان ارائه فینالیست‌های هفدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی

رویداد ارائه طرح‌های مرحله نهایی دو بخش مسابقه‌ای جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در تالار آیینه مهمانسرای عباسی برگزار شد.

پایان ارائه فینالیست‌های هفدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، رویداد ارائه طرح‌های مرحله نهایی بخش مسابقه‌ای هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در دو بخش فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فناوری در سطح شرکت‌های رشد یافته برای جایزه ویژه مدیریت شهری، برگزار شد.
هدف اصلی بخش فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فن‌آوری، حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و رشد یافته است. وجه مشترک طرح‌های ارائه شده در این بخش، نوآور و فناور بودن آن‌ها بوده و بیش از هر چیز بر تجاری‌سازی طرح‌ها تاکید شده است.
جایزه ویژه مدیریت شهری برای اولین‌بار در هفدهمین دوره از این جشنواره با حمایت مدیریت شهری اصفهان برگزار شده است. طرح‌های ارائه شده به جشنواره هفدهم در بخش مدیریت شهری، موضوعات آب، محیط زیست، آلاینده‌ها، مدیریت پسماند، حمل‌ونقل شهری، آتش نشانی، مهندسی عمرانی، بازآفرینی شهری و شهر هوشمند را شامل می‌شود که در رویداد امروز ارائه شد.
در این رویداد هر شرکت ۱۰ دقیقه برای معرفی خود و محصولی که به جشنواره عرضه کرده، زمان داشته و پس از ارائه به سوالات حاضران پاسخ داد.
این جشنواره با معرفی طرح‌ها و شرکت‌های منتخب به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر: 133479

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0