20 فروردین 1403 - 3:00 ب.ظ

وعده های نافرجام مدیران مخابرات

پیش کسوتان مخابرات اصفهان ، امروز دوشنبه 20 فروردین 1403 با زبان روزه در حالی نخستین تجمع صنفی در سال جدید را در محل چهارباغ بالا روبروی شرکت پر درآمد مخابرات اصفهان برگزار کردند ، که مدیران مخابرات در پایان سال گذشته هم به تعهدات و وعده های خود در مورد پرداخت مطالبات و هزینه های سنگین بیمه تکمیلی پیش کسوتان این شرکت عمل نکردند!!

وعده های نافرجام مدیران مخابرات

این در حالی است که کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان سهامدار عمده و مدیران تاریخ گذشته که تاریخ بازنشستگی شان بسر آمده هنوز نتواستند مشکل مطالبات این پیشکسوتان که برخی هم ایثار گر وجانباز هستند را جامع عمل بپوشانندو وعده های نافرجامشان هنوز هم در هاله ای از ابهام است.!

وعده های نافرجام مدیران مخابرات
آیینامه 89/24 و رفع مشکل بیمه تکمیلی ، عدم اجرای تبصره یک ماده 21 مدیریت خدمات کشوری و همچنین اجرا نشدن تبصره دو ماده 31 اصل 44 قانون اساسی از مهمترین درخواست های کارکنان و پیشکسوتان مخابرات از مسئولان بود.

وعده های نافرجام مدیران مخابرات
تجمع کنندگان باشعارهایی همچون ، وزیر بی لیاقت استعفا استعفا ، سهامدار عمده حق ماها را خورده ، از نمایندگان جدید منتخب نردم اصفهان در مجلس و دیگر مسئولان ارشد استان خواستار مطالبات قانونی خود از شرکت پر طمطراق مخابرات با مدیران پیر و فرتوت شدند.

 

کد خبر: 143675

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 1