18 شهریور 1402 - 9:52 ق.ظ

هیچ مورد اخراج هیات علمی در دانشگاه تهران در دو سال اخیر رخ نداده است

روابط عمومی دانشگاه تهران در گزارشی با عنوان رمزگشایی از اسم رمز اخراج اساتید با اشاره به تاکیدات رییس و معاون آموزشی دانشگاه اعلام کرد در دو سال اخیر هیچ موردی مبنی بر "اخراج هیات علمی" در دانشگاه تهران رخ نداده است.

هیچ مورد اخراج هیات علمی در دانشگاه تهران در دو سال اخیر رخ نداده است

تولیدکنندگان اخبار جعلی، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، آنچه که در واقع “عدم ارائه واحد درسی به یک مدرس مدعو و حق‌التدریس” است را تحت عنوان “اخراج استاد دانشگاه تهران” نشر می‌دهند. این در حالی است که هر کدام از این کسوت‌ها دارای معنای خاص خود در ادبیات آکادمیک بوده و از منظر قواعد حقوقی نیز رابطه صاحبان هر کدام از این عناوین با دانشگاه متفاوت است.

پس از آنکه مسئولان دانشگاه تهران و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی، از سهل‌انگاری و ساده‌انگاری طراحان انتشار این خبر پرده برداشتند، برخی متوسل به این شدند که حال چرا آقای سعید حدادیان برای تدریس انتخاب شده است؟

بررسی‌های دقیق درباره سوابق آموزشی ایشان نشان می‌دهد که حدادیان از سال ۱۳۹۴ تدریس دروس مختلف را در دانشگاه تهران به صورت حق‌التدریس برعهده داشته و با توجه به عملکرد موفق و ارزیابی مثبت دانشجویان از کلاس‌های وی، همکاری این مدرس دانشگاه با دانشگاه تهران تداوم داشته است.

کد خبر: 137219

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0