5 آذر 1402 - 11:00 ق.ظ

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی استانی حسین سفینه النجاه و هفته بسیج از دو جلد کتاب رونمایی شد

کتاب گلواژه های شعر و ادب حاوی 60 اثر از بهترین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره حسین سفینه النجاه در بخش اصلی جشنواره و کتاب لاله های سرخ شهادت حاوی 60 اثر از بهترین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره حسین سفینه النجاه در بخش ویژه می باشد.

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ادبی استانی حسین سفینه النجاه و هفته بسیج از دو جلد کتاب رونمایی شد

به گزارش عصر اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان سید سعید طبیبیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از این دو جلد کتاب گفت: تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن بر کسی پوشیده نیست و نمی‌توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را، بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب مورد بحث و نظر قرار داد. خواندن کتاب ، یکی از راههای کسب دانایی و توانایی است که آدمی را در فهم و درک راست از ناراست، مدد می‌رساند.

وی در ادامه ضمن تشکر از انتشارات کاشف علم و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان در آماده سازی و چاپ کتاب اشعار جشنواره ادبی حسین سفینه النجاه گفت : بحمد الله با مساعدت و یاری این دوستان بزرگوار شرایطی مهیا می گردد که مردم عزیز کشورمان و همشهریان خوب دهاقانی بتوانند از اشعار و آثار رسیده به این جشنواره استفاده نمایند .امیدوارم که توانسته باشیم گام کوچکی در اشاعه نهضت حسینی و ادای دین به شهدای عظیم الشان برداشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهاقان در پایان اظهار داشت : یکی از اهداف ما در این جشنواره که ذیل برنامه های کنگره ملی شهدای استان اصفهان برگزار می شد مردمی سازی از طریق واگذاری نقش به مردم ،سازمانهای مردم نهاد و موسسات فرهنگی و هنری بود که خوشبختانه با استقبال خوب مردم و اهالی فرهنگ و هنر روبرو گردید

گفتنی است این برنامه عصر روز پنجشنبه 2 آذر ماه در محل سینما آزادی دهاقان در برنامه اختتامیه حسین سفینه النجاه برگزار شد .

کد خبر: 139705

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0