17 بهمن 1400 - 7:08 ب.ظ

دبیر کل کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران:

هدف کنفرانس ایجاد یک زنجیره علمی پیوسته و دائمی است

فائزه تقی پور دبیر کل کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در خصوص هدف از برگزاری این کنفرانس گفت: هدف اصلی از برگزاری کنفرانس رویکردهای نوین روابط عمومی ایجاد یک زنجیره علمی پیوسته و هدفمند است که هر ساله بتوانیم در استان اصفهان آن را برگزار کنیم.

 

به گزارش عصر اصفهان، وی افزود: در این همایش هدف این است همکارانی که به روابط عمومی عشق دارند را دور هم جمع کنیم و بتوانیم یافته های جدید در حیطه های مختلف را به اطلاع آنها برسانیم  و تبادل نظر، اطلاعات و افکار را در فضای کنفرانس ایجاد کنیم.

تقی پور ادامه داد: این کنفرانس یک همایشی است که به دور از کلیات موضوعات ارتباطات و رسانه صرفا به روابط عمومی تاکید دارد اگر چه ۵۰ سال است که در ایران روابط عمومی شکل گرفته و ۲۵ سال است که از تخصصی و حرفه ای شدن این رشته می گذرد اما کماکان رشته ای است که نوپاست و جای کار و بحث دارد و باید برای تکمیل اطلاعات آن کماکان تلاش کنیم.

دبیر کل کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران  در مورد محتوای علمی کنفرانس گفت: به دنبال این هستیم در روابط عمومی دانش و ادبیات جدید تولید و گردآوری کنیم و یکی از مهمترین اهداف علمی این کنفرانس جمع آوری پژوهش ها و تحقیقات جدیدی است که به ما کمک کند رویکردهای جدیدی را یکجا و در کنار هم داشته باشیم. این رویکردها می تواند جامعه شناسی  و روابط عمومی، مدیریت و روابط عمومی، روانشناسی و روابط عمومی، فضای مجازی و روابط عمومی، توانمندی افراد و توانمندی ساختاری و سازمانی باشد.

وی در خصوص کیفیت کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی نیز بیان کرد: ابتدا باید یک تبادل اطلاعاتی، علمی و حرفه ای بین افراد به وجود آید و بین همکاران روابط عمومی روابط صلح طلبانه، برادر طلبانه، همدلی و همیاری شکل بگیرد.

تقی پور اضافه کرد: باید در این همایش تبادل فکری، فرهنگی و علمی ایجاد کنیم و این ارتباطات را علاوه بر گستردگی، عمیق تر کنیم تا پایه ای برای قدرت بخشی به کشور شود.

دبیر کل کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران در پایان در خصوص برنامه این کنفرانس برای سال آینده نیز اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم برای سال آینده موضوعات و سرفصل ها را متفاوت تر و خاص تر کنیم و ایده های جدید و نو را به این ساختار و بخش اضافه کنیم و همکاران هیئت علمی دانشگاه و روابط عمومی را از سایر سازمان های کشور افزایش دهیم و تقویت کنیم.
گفتنی است؛ سومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران روز چهارشنبه ۲۷ بهمن، لغایت پنجشنبه، ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ توسط موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

کد خبر: 47735

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0