17 بهمن 1402 - 9:00 ق.ظ

‏ مدیران‌اش چقدر می‌گیرند که میانگین این ‌است؟

با ژست عدالتخواهی خبر منتشر کرده‌اند که حقوق متوسط ماهیانه کارکنان ایران خودرو و سایپا 55 تا 60 میلیون تومان است و درحالیکه تا دیروز می‌گفتند ایران خودرو و سایپا 25 هزار نیروی مازاد دارند، و امروز می‌گویند مجموعا 33 هزار نیرو در تاین بخش وجود دارد.

‏ مدیران‌اش چقدر می‌گیرند که میانگین این ‌است؟

تا دیروز خبر می‌دادند که  ایران خودرو و سایپا زیان انباشته دارند و باید قیمت هایشان بالا برود و نباید شورای رقابت برایشان تعیین قیمت کند. حالا چرا این موضوع مورد توجه شان قرار گرفته است؟

درواقع علت قیمت بالای ایران خودرو و سایپا علاوه بر بالارفتن هزینه هایشان به خاطر دلاری فروشی فولاد و پتروشیمی، حقوق های نجومی است که مدیرانش می گیرند و البته کارگرانش قطعا از این دستمزدهای 55 میلیونی ندارند. باید دید مدیرانشان چقدر می‌گیرند که میانگین را رسانده‌اند به 55 تا 60 میلیون!

حسن عباسیفر زیر این خبر نوشته است: برای سود سهامداران بزرگ و مدیران نجومی بگیر، می‌گویند قیمت گذاری را بردارید. از طرف دیگر مدعی‌اند فولاد و پتروشیمی مواد اولیه را به خودروسازها بایدبه قیمت جهانی بفروشند. حالا برای مساله دستمزد کارگر می‌گویند: دارد به ایرانخودرو و سایپا فشار می‌آید!

کد خبر: 142078

نویسنده: حسن عباسیفر

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0