12 اردیبهشت 1402 - 10:52 ق.ظ

طرح‌های تخفیفی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به مناسبت روز معلم

سعید ساکت مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در آستانه روز گرامیداشت مقام معلم اماکن تفریحی و گردشگری تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان با طرح‌های تخفیفی ویژه ابرسازه‌ها میزبان معلمان، فرهنگیان و خانواده معزز آموزش‌وپرورش استان اصفهان خواهد بود.

طرح‌های تخفیفی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به مناسبت روز معلم

ساکت درخصوص طرح‌های تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده به مناسبت روز معلم در ابرسازه‌های تفریحی اصفهان اظهارداشت: گرامیداشت مناسبت‌های قابل افتخار و مورد توجه در طول سال و تلاش بر تکریم فعالان این عرصه‌ها جزء جدانشدنی اقدامات شرکت توسعه سیاحتی سپاهان به حساب می‌آید، که اکنون متناسب با این موضوع در آستانه گرامیداشت روز معلم و این قشر تلاشگر قرار داریم.
وی افزود: مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، معلمان، فرهنگیان و کارکنان خدوم آموزش‌وپرورش می‌توانند به مناسبت هفته معلم با ارائه کارت پرسنلی آموزش‌وپرورش خود با حضور در ابرسازه‌های تله‌کابین صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان از تخفیف 40 درصدی این مراکز از روز سه‌شنبه، 12 الی دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 بهره‌مند شوند.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به ارائه خدمات و طرح تخفیفی به فرهنگیان و معلمان در تاریخ مذکور در مجموعه شهر رویاها اشاره کرد و افزود: معلمان و کارکنان آموزش‌وپرورش و خانواده‌های آنها می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی خود در مجموعه تفریحی و بازی شهر رویاها برحسب مبلغ خرید، 40 درصد شارژ رایگان ویژه استفاده از بازی‌های شهر رویاها استفاده کنند.
وی افزود: به همین مناسبت مدارس می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه خود از اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، تله‌کابین صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجموعه شهر رویاها از طرح تخفیف 40 درصدی ویژه اردوهای دانش‌آموزی و مدارس بهره‌مند شوند.
ساکت ادامه داد: مجتمع گردشگری صفه، در ایام هفته از ساعت 15 الی 24 و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح الی 24 با ظرفیت‌های مختلف بازی، غذایی و گردشگری میزبان گردشگران عزیز است، همچنین ابرسازه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح الی غروب آفتاب پذیران شهروندان اصفهانی و گردشگران خواهد بود.
وی افزود: مجموعه تفریحی شهر رویاها با دارا بودن بیش از 20 بازی روباز، چند سینمای چندبعدی و بیش از 70 بازی رایانه‌ای و همچنین ظرفیت‌ گذرهای غذایی و گردشگری در مدت زمانی اعلام شده از ساعت 16 الی 24 میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر: 133035

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0