30 بهمن 1399 - 11:24 ق.ظ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

زمین برای ساخت ۲۶۰ هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن فراهم شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین به اندازه کافی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور وجود دارد و زمین بیش از ۲۶۰ هزار واحد فراهم شده است.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مهر/ احمد اصغری مهرآبادی پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سطح کشور یک میلیون و ۴۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط هستند.

وی اظهار کرد: ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط نهایی شدند و ۱۱۳ هزار نفر هم مبلغ اولیه را پرداخت کردند و در سطح کشور عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن با سرعت خوبی جلو می‌رود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین به اندازه کافی برای اجرای این طرح در سطح کشور وجود دارد و زمین بیش از ۲۶۰ هزار واحد فراهم شده است.

مهرآبادی به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است و در سال ۹۶ پرونده مسکن مهر در استان زنجان بسته شد.

وی با بیان اینکه این استان در واگذاری مسکن مهر به مردم عملکرد خوبی دارد، ابراز داشت: در استان زنجان بیش از ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و از این تعداد هم ۱۵ هزار نفر واجد شرایط برای مسکن دار شدن هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز داشت: عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد در استان زنجان آغاز شده و این استان چون در طرح مسکن مهر خوب عمل کرد در این میان مردم استان زنجان هم از طرح اقدام ملی مسکن خیلی خوب استقبال کردند.

مهرآبادی ابراز داشت: در استان زنجان بیش از ۱۰ هزار نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای زیر ساختها کمیته‌های زیر بنایی، روبنایی، اب و برق و گاز و فاضلاب در استان به ریاست استاندار زنجان فعال شده است، افزود: این استان سریع‌تر و بیشتر به مرحله افتتاح پروژه‌های اقدام ملی مسکن باید برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در مسکن مهر بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار واحد توسط خود بنده به مردم واگذار شد.

300

کد خبر: 33905

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0