18 خرداد 1399 - 5:37 ب.ظ

رضایی در شمشیربازی اصفهان ماندنی شد

مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان با انتخاب مجدد فرهاد رضایی برگزار شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا، مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان، امروز (یکشنبه ۱۸ خرداد ماه) در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان با حضور فضل الله باقرزاده و محسن وحدانی رئیس و دبیر فدراسیون شمشیربازی، سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا امینازاده معاون امور قهرمانی اداره کل و اعضا مجمع برگزار شد.

به گزارش ایسنا، فرهاد رضایی رئیس هیئت شمشیربازی به عنوان تک کاندیدای این هیئت بود که در پایان از مجموع ۱۳ رای فرهاد رضایی با اخذ  ۱۳ رای ماخوذه برای ۴ سال دیگر در پست خود باقی ماند.

شهرستانهای بیشتری را فعال خواهیم کرد

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان پس از ابقا در سمت خود گفت: در حال حاضر ۴ شهرستان استان فعال هستند که در نظر داریم در اولین فرصت با توجه به زیر ساخت ها و امکانات، شهرستانهای بیشتری را فعال کنیم و از ظرفیت و پتانسیل موجود در استان به خوبی استفاده کنیم.

فرهاد رضایی افزود: استان اصفهان از نظر زیرساخت و فضای اختصاصی این رشته در کشور مشکلی ندارد و امیدواریم با توجه به در اختیار داشتن آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ پور در قلب شهر اصفهان و امکانات خوبی که در آن موجود است بتوانیم بیش از گذشته رشته های مختلف شمشیربازی را در اصفهان استعدادیابی کرده و با تربیت ورزشکاران مستعد بتوانیم نمایندگان خوبی به تیم های ملی معرفی کنیم.

وی افزود: نمایندگان بسیاری خوبی از استان اصفهان همیشه در شمشیربازی ایران از گذشته تا امروز حضور داشتند و به دنبال آن هستیم که تحول خوبی در این رشته در استان داشته باشیم، امیدوارم در ۴ سال پیش رو اعضای خانواده شمشیربازی همچون گذشته در کنار هیئت قرار داشته باشند تا با استفاده از تمام ظرفیت بتوانیم گامهای موثری برداریم، در استان اصفهان از نظر نیروی باتجربه کمبودی وجود ندارد و باید زمینه های استفاده از آن ها را برای  آموزش نسل جدید فراهم کنیم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان با اشاره به برنامه ریزی خوب فدراسیون برای ورزشکاران رشته سابر، تاکید کرد: فکر می کنم تا امروز کمی در حق دو رشته فلوره و اپه کم لطفی شده است. برنامه ریزی ها برای سابر منظم است و اعزام های خوبی داشتند امیدوارم با شرایط جدید و نگاه خوب فدراسیون به این دو رشته، ورزشکاران این دو رشته نیز همچون سابریست ها انگیزه های خوبی برای رقابت در سطح جهان پیدا کنند.

کد خبر: 43109

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0