16 بهمن 1399 - 7:23 ب.ظ

عارف در همایش مردم و انتخابات ۱۴۰۰:

راهکار حل مشکلات کشور در صندوق رای است

معاون اول دولت اصلاحات گفت: مردم می‌دانند هرگاه جریان اصلاحات بر سرکار حاضر بود، نتیجه بهتری حاصل شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان/ محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات در همایش مردم و انتخابات ۱۴۰۰ گفت: پیشرفت‌های امروز کشور مدیون نخبه‌های علمی است که آن‌ها هم دست پرورده معلمان هستند.

او ادامه داد: اگر بخواهیم با روش نرم و فرهنگی با آسیب‌ها و بحران‌های اجتماعی مبارزه کنیم بهترین راه آن معلم‌ها هستند. ivermectin milk horse

عارف افزود: امروز به نوعی با دوگانه منزلت و معیشت درباره معلم رو به رو بودم و در گروه‌های اجتماعی معلمان جزء گروه‌های بالا بوده اند و به صورت مستقیم و غیرمستقیم در همه خانواده‌ها تاثیرگذار هستند.

معاون اول رئیس دولت اصلاحات گفت: باید دغدغه‌های معلم طوری باشد که معلم باشد و معلم بماند؛ این قشر نباید دغدغه مسائل معیشتی و اقتصادی داشته باشند؛ اگر می‌خواهیم این امر محقق شود باید معلمان آرامش داشته باشند و احساس کنند یک چک سفید امضا در اختیارشان قرار داده شده است و باید این رویکرد را دنبال کنیم که به تعبیری یک سرمایه گذاری تلقی می‌شود.

عارف ادامه داد: آن چیزی که مهم است این است که در دهه پنجم انقلاب هستیم و باید با عنایت به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم، دوگانه معیشت و اقتصاد را در معلمان از بین ببریم و کاری کنیم که شغل مورد علاقه همه افراد در خانواده‌ها معلمی باشد.

او تصریح کرد: باید نگاه‌های دراز مدت داشته باشیم تا بتوانیم در این مسیر گام برداریم و به موفقیت برسیم. ivermectina receita controlada

فضای کشور انتخاباتی نیست و مردم نسبت به فضا سرد شدند

عارف با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نمی‌توانید دستاوردی را در جمهوری اسلامی بیان کنید که مردم در آن نقش داشته باشند و حقیقتا آن بخشی که مربوط به مردم بود به خوب پاسداری شده است و می‌دانند چه کار باید کنند.

نماینده مجلس دهم اظهار کرد: امروز به این نتیجه رسیدیم که فضای کشور انتخاباتی نیست و مردم نسبت به فضا سرد شدند، چون به خواسته‌های آنان بی اعتنایی شده است، نگاه قیم‌مآبانه نسبت به آن‌ها شکل گرفته در نتیجه عملکرد‌ها ناکارآمدی‌هایی به وجود آمده است و شکافی بین آن‌ها و حکومت ایجاد کرده است و مردم نسبت به آینده ناامید هستند.

عارف در ادامه گفت نبود شفافیت در عملکرد مسئولان و عمل نکردن به شعار‌ها در کنار فساد و مشکلات معیشتی از دیگر مسائلی است که مردم را نسبت به انتخابات سرد کرده است و انگیزه حضور را از مردم را گرفته است.

او ادامه داد: ما بر این باوریم که ما مشکلات جدی در حوزه‌های مختلف داریم که راهکار آن صندوق رای و انتخابات است که قانون پیش روی ما قرار داده است؛ اگر بپذیریم که راه حل مشکلات را از صندوق رای بیاوریم دیگر این اظهار نظر که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم مطرح نمی‌شود.

در هیچ انتخاباتی جریان اصلاحات نیرو کم نداشتیم/ جریان اصلاحات نباید دیدش را به اعضای خود محدود کند

رئیس فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به فعالیت‌های جریان اصلاحات گفت: نباید بگذاریم که برخی حرف‌ها در خصوص شرکت نکردن در انتخابات‌ها زده شود.

او افزود: انتخابات شورا‌ها برای جریان اصلاحات از انتخابات ریاست جمهوری مهم‌تر است و ما نگران رد صلاحیت هم طیف های در این انتخابات هستیم، ولی نباید، چون پیش بینی می‌کنیم نفرات ما رد صلاحیت می‌شوند، در انتخابات شرکت نکنیم و نباید کنار بکشیم.

عارف با اشاره به انتخابات‌های مختلف گفت: در هیچ انتخاباتی جریان اصلاحات نیرو کم نداشتیم، در انتخابات مجلس یازدهم هم همین بود؛ افراد جریان اصلاحات نباید دید خود را به اعضای خود محدود کند.

او تصریح کرد: ما در شرایط سخت هم به پیروزی رسیدیم و با راهبرد نقش مردم دنبال توده‌های رای‌های مردم یا همان آرای خاکستری بودیم، جریان اصلاحات می‌تواند با نگاه ملی مردم را پای صندوق‌های رای بیاورد و اگر رای‌های خاکستری بیایند به اصلاح طلبان رای می‌دهند.

مسئولیت پذیری بین جریان اصلاحات باید افزایش پیدا کند

عارف در ادامه گفت: مردم قبول دارند هرگاه اصلاح طلبان روی کار بودند، بهتر کار کردند و نتایج بهتری گرفتند که دولت اصلاحات و برنامه توسعه سوم از نتایج آن بود. انتخابات فرصت خوبی برای مطرح کردن دغدغه مردم و پرداختن به آن‌ها و تلاش برای رفع و حل مشکلات آن‌هاست.

او گفت: نیازمند نقد منصفانه و بازآفرینی جریان اصلاحات هستیم، در نقد‌ها به دنبال راهکار اصلاح باشیم و باید راهبرد اصلی ما یک یا چند حزب فراگیر باشیم؛ باید کاری کنیم که مسئولیت پذیری بین جریان اصلاحات افزایش پیدا کند. باید در فضای رقابتی بین جریان‌های سیاسی کشور، همکاری و همدلی بین احزاب و تشکل‌های درون کشور وجود داشته باشد. can you use ivermectin and permethrin at the same time

300

کد خبر: 32778

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0