1 خرداد 1402 - 11:38 ق.ظ

معاون سیاسی استاندار:

رئیس صدا و سیما علنی از مردم اصفهان عذرخواهی کند

به‌تازگی در یکی از شبکه‌های صدا و سیما تصویری از یکی از مراکز تجاری استان پخش شد که چند فرد بدحجاب را نشان داد و عنوان کرد که این وضعیت استان اصفهان است.

رئیس صدا و سیما علنی از مردم اصفهان عذرخواهی کند

محمدرضا جان‌ نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان در دانشگاه اصفهان گفت: وقتی قضاوت‌ها راجع به استانی همانند اصفهان غلط می‌شود و شاید علت آن به اطلاع‌رسانی غیرمستمر از اقدامات انجام شده در استان برگردد، در اقدامی یکی از شبکه های صدا و سیما به طور رسمی گزارشی را از یک نقطه در استان اصفهان پخش می‌کند که چند آدم هنجار شکن را نشان می‌دهد و عنوان می‌کند که این وضعیت اصفهان است.

جان‌ نثاری افزود: در عین حال در همان زمانی که استاندار میزبان وزیرکشور و معذور هستند با ایشان تماسی گرفته می‌شود و در اقدامی غیر حرفه‌ای که هیچ توجیهی ندارد می‌گویند که مسوولان استان پاسخگو نیستند.

وی ادامه داد: این در حالیست که اکنون در حوزه عفاف و حجاب، اقدامات بسیار مطلوبی در تمام دستگاه‌ها و ادارات استان به‌دلیل پای کار بودن مدیران و تلاش‌های روابط عمومی ها روی داده است که بیانگر فضای پاک و مبرای ادارات ماست.

جان نثاری اضافه کرد: کارمندان در اوج عفت و پاکی کار خود را در کل استان انجام می دهند، دانشگاه‌ها در این زمینه بسیار پیشرفت داشتند و مشکلاتشان اندک است و با این وجود یکی از شبکه‌های صدا و سیما، چند فرد هنجار شکن را در یک مرکز اقتصادی نشان می‌دهد که بگوید اصفهان اینگونه است و مسوولانش پاسخگو نیستند.

وی گفت: این موضوع پیگیری شد و رئیس صدا و سیما عذرخواهی کرد ولی قرار نیست کار زشتی را که در محضر ۸۵ میلیون آدم نشان داده شده است، درگوشی عذرخواهی کنند و باید این عذرخواهی علنی در همان برنامه و در همان ساعتی که به مردم اصفهان بی‌مهری شده است انجام شود.

کد خبر: 133770

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0