31 اردیبهشت 1402 - 5:22 ب.ظ

دستگیری کلاهبردار در ویلای شخصی

سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که از شهروندان اصفهانی 20 میلیارد کلاهبرداری کرده بود در ویلای شخصی خود در شمال کشور، دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار در ویلای شخصی

سردار هاشمی فر بیان داشت: در پي درخواست مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار متواری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به اتهام کلاهبرداري از شهروندان اصفهانی به پرداخت 20 ميليارد ريال محکوم و به دلیل متواری بودن وی حکم جلب او صادره شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: علی رغم اینکه هیچ گونه ردی از این کلاهبردار وجود نداشت اما نهایتاً ماموران با انجام اقدامات علمی و رصد هوشمندانه خود دریافتند که وی  در ویلای شخصی خود واقع در یکی از روستا هاي شمالي کشور  مخفي شده است.

سردار هاشمی فر اظهار داشت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم از محل مخفی شدن متهم، سريعاً با اخذ نیابت قضائی  به استان مربوطه  اعزام و فرد مذکور را در ویلای شخصی خود دستگیر و به اصفهان منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گفت: متهم که باور نمی کرد به این سرعت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شود در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود معترف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر: 133737

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0