17 آبان 1402 - 12:00 ق.ظ

درخشش همکار رسانه ای در جشنواره رسانه ای خزر

نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای خزر با عنوان پیش جشنواره بین المللی آستراخان روسیه، به ایستگاه پایانی رسید و پس از داوری آثار از سوی داوران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

درخشش همکار رسانه ای در جشنواره رسانه ای خزر

آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر یکشنبه شب، ۱۴ آبان ماه همزمان با روز مازندران، با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار مازندران، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان چالوس برگزار و از نفرات برتر این جشنواره با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

«وحید حاج سعیدی» روزنامه نگار گلستانی و ستون نویس این نشریه نیز در بخش سر مقاله و یادداشت با اثر «خزر شهردار مستقل می خواهد» حائز رتبه نخست شد.

۸۹ فعال رسانه‌ای از  استان های گیلان، مازندران و گلستان با ارسال ۳۵۱ اثر در این جشنواره که بزرگترین رویداد رسانه‌های استان‌های شمالی کشور است شرکت کردند که 330 اثر در بخش اصلی و 21 اثر مربوط به بخش ویژه بود.

کد خبر: 139078

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 1

با سلام و احترام

در حالي كه به روزنامه نگاران و خبرنگاران ساير استانها اجازه شركت در همه جشنواره هاي استاني كشور داده نمي شود و صرفا مجاز به شركت در جشنواره هاي استان محل سكونت خود هستند متاسفانه به خاطر سهل انگاري دبيرخانه هاي جشنواره هاي مطبوعات اسم يك خبرنگار گرگاني به نام وحيد حاج سعيدي در همه جشنواره هاي استاني به عنوان نفر برگزيده اعلام مي شود .
از مراجع نظارتي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درخواست رسيدگي به اين موضوع را داريم تا حقي از بقيه نويسندگان و فرهيختگان در حوزه روزنامه نگاري ضايع نگردد.
با تشكر

رونوشت :
وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي ، جهت استحضار و صدور دستور پيگيري