18 اردیبهشت 1402 - 4:12 ب.ظ

حلال مشکلات مخابرات درهاله ای از ابهام !؟

پیش کسوتان مخابرات اصفهان صبح امروز دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 در ادامه تجمع های هرهفته خود مقابل ساختمان مرکزی این شرکت در چهارباغ بالا به بی توجهی مدیران و مسئولان به مطالبات قانونی خود خواستار اجرای بدون تنازل آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال 89 شدند .

حلال مشکلات مخابرات درهاله ای از ابهام !؟

تجمع کنندگان با شعارهای خود مبنی بر ” این همه بی عدالتی هرگز ندیده ملتی ” ، خواستار استعفای مدیرعامل مخابرات ایران شدند و اجرای کامل آیینامه 89/24 را تنها را حلال مشکلات پیش کسوتان و کارکنان مخابرات و همچنین اجرای کامل ببمه تکمیلی دانستند.
یکی از پیشکسوتان می گفت : حال که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود ” تحول ” را یکی از شرایط اصلی گذر عنوان نمودندو دستور اکیدمبنی بر این موضوع دارند که ” اگر توان مدیریتی ندارید ، مسئولیت قبول نکنید ” خواستار تحول اساسی در مخابرات شدند.
تجمع کنندگان همچنین باشعارهایی از پلیس نیروی انتظامی تجلیل نمودند.
در پایان قطعنامه ی سراسری توسط یکی از پیش کسوتان قرائت شدکه مورد تایید تجمع کنندگان قرار گرفت .
در بخشی از این قطعنامه آمده است : در صورتیکه سهامداران عمده و مدیران مخابرات ایران قادر به نگهداری و اداره کردن 49 هزار بازنشسته مخابرات ایران را ندارند به این وضعیت تاسف بار خاتمه داده واز همه دستگاه های نظارتی واجرایی تقاضا داریم بازنشستگان مخالرات را به زیر مجموعه بازنشستگان وزارت ارتباطات برگردانند.

کد خبر: 133308

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0