6 بهمن 1402 - 3:03 ب.ظ

حذف تلخ بانوان ذوب‌آهن از لیگ برتر بسکتبال کشور

سومین دیدار از مرحله پلی‌‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور عصر امروز برگزار شد و تیم ذوب‌آهن مقابل آکادمی سحر با نتیجه 56 بر 40 شکست خورد و از صعود باز ماند.

حذف تلخ بانوان ذوب‌آهن از لیگ برتر بسکتبال کشور

به گزارش خبرگزاری عصر اصفهان، تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در سومین دیدار مرحله پلی‌‌آف مسابقات بسکتبال بانوان کشور مقابل تیم آکادمی سحر با نتیجه 56 بر 40 شکست خورد و از صعود باز ماند.
سومین مسابقه مرحله پلی‌‌آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور، عصر امروز بین تیم‌های ذوب‌آهن و آکادمی سحر برگزار شد و در نهایت با شکست تلخ ذوبی‌ها، تیم آکادمی سحر از این مرحله صعود کرد.
این دیدار که از ساعت 15 در سالن شهید رهنمای ورزشگاه ملت برگزار شد، بازیکنان ذوب‌آهن در کوارتر اول عملکرد ضعیفی داشتند و این آکادمی سحر بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در پایان کوارتر اول نتیجه 12 بر 4 پیروز شد.
با شروع کوارتر دوم بازیکنان ذوب‌آهن برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام دادند و در نهایت نیز موفق شدند که کوارتر دوم را با نتیجه 13 بر 6 به سود خود خاتمه دهند و در مجموع نیمه اول مسابقه با نتیجه 19 بر 17 به سود آکادمی سحر خاتمه یافت.
در کوارتر سوم بازی به تعادل کشیده شد و هر دو تیم بازی نزدیک به هم پایاپایی را ارائه دادند و در نهایت نیز به تساوی 10 بر 10 رضایت دادند.
در کوارتر چهارم آکادمی سحر تیم برتر میدان بود؛بازیکنان ذوب‌آهن در این کوارتر اشتباهات دفاعی زیادی داشتند و در نهایت این کوارتر را هم با نتیجه 17 بر 13 واگذار کردند تا آکادمی سحر در مجموع با نتیجه 56 بر 40 پیروز شده و به دور بعد صعود کرد.
بدین ترتیب تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن از مجموع 3 بازی مرحله پلی‌‌آف، با کسب یک برد و 2 شکست به کار خود خاتمه داد و از گردونه مسابقات حذف شد.

کد خبر: 141673

نویسنده: بهاره کلوندی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0