23 آبان 1402 - 9:00 ق.ظ

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان مس کرمان را شکست داد

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۷۱ بر ۶۴ از سد تیم مس کرمان گذشت

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان مس کرمان را شکست داد

تیم ذوب آهن اصفهان شامگاه دوشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور در ورزشگاه ملت اصفهان به مصاف تیم مس کرمان رفت و سرانجام در یک دیدار دیدنی و با حضور هواداران پرشمار ذوب آهن توانست تیم کرمانی را با شکست بدرقه کند.

این دیدار با شروع طوفانی کرمانی ها شروع شد و ذوبی ها نتوانستند عملکرد خوبی بویژه در زیر سبد حریف در ۲ کوارتر اول و دوم داشته باشند و امتیازات اولیه در ۲ کوارتر اول و دوم از آن تیم کرمانی شد.

با شروع کوارتر سوم رفته رفته امتیازات ۲ تیم نزدیک شد و ذوب آهن توانست فاصله امتیازی خود را با مس کرمان در این کوارتر حفظ کند.

کوآرتر آخر نیز با شروع طوفانی ذوبی ها آغاز شد و با وجود تلاش های تیم مس،تیم اصفهانی‌ سرانجام با نتیجه ۷۱ بر ۶۴ این دیدار را به سود خود به پایان رساند.

مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، سیامک ترابی‌خواه، حسین مکاریان، مهدی مرادی نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، شایان پور کاوه، کیارش شبانیان، جونز جمیل بازیکنان تیم بسکتبال ذوب آهن در دیدار امروز بودند که با سرمربی گری «مهران حاتمی» توانستند به این بُرد شیرین دست پیدا کنند.

در پایان هفته سوم لیگ برتر بسکتبال کشور ذوب آهن اصفهان با چهار بازی و هفت امتیاز و ۲۹۸ گل زده و تفاضل هشت گل در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

کد خبر: 139284

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0