10 تیر 1402 - 8:45 ق.ظ

تولید دانش‌ ، مهارت ، اشتغال آفرین در دانشگاه علمی کاربردی

همایش مدیران هنرستان ها و مشاورین و هدایتگران تحصیلی شهرستان نجف آباد در محل مرکز آموزش علمی کاربردی نجف آباد برگزار شد.

تولید دانش‌ ، مهارت ، اشتغال آفرین در دانشگاه علمی کاربردی

فاطمه قصابی مدیرگروه رشته روابط عمومی گفت: دانشگاه جامع مسئولیت برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، پشتیبانی‌های کارشناسی، عملیاتی، اطلاعات و سیاست گذاری‌های کلان و نیز نظارت و ارزشیابی مراکز و موسسات علمی-کاربردی را برعهده دارد. مراکز و موسسات آموزش عالی علمی – کاربردی زیرنظر دانشگاه، رکن اجرایی آموزش‌های علمی – کاربردی و به قصد ارتقاء دانش کار و ایجاد مهارت‌های متناسب با حوزهٔ فعالیت شغلی افراد تأسیس شده‌است. در ادامه همایش از دو دانشجوی فعال و نماینده دانشجویان ندا صنگوری و رئوفی دعوت شد در مورد روند فعالیت دانشگاه ورشته های درسی صحبت کنند.

نداصنگوری دبیر تعامل دانشجویی نماینده دانشجویان، دبیر انجمن روابط عمومی گفت : چیزهایی که در مدارس و دانشکده ها تدریس می شود آموزش نیست، بلکه وسیله ای برای آموزش است. مدرک دانشگاهی، یک محصول نهایی به نشانه آمادگی یک فرد برای زندگی است. هدف دانشگاه علمی کاربردی مرکز نجف آباد ، فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان‌ها برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌باشد .

رئوفی دبیر انجمن املاک ومستغلات گفت: هدف از تحصیل در دانشگاه این است که به شما بیاموزد وقتی یک انسان خوب را می بینید، او را بشناسید. یک بانو توانسته در رشته املاک تحصیل کند‌‌. غلامرضا مالکی تمشیت امور دانشگاه در این جلسه به معرفی آموزش های مهارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و بویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.

کد خبر: 135053

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0