26 آبان 1399 - 3:29 ب.ظ

بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس یازدهم مانند لایحه بودجه کشور بررسی می‌شود

نماینده بافق در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم بنا دارد در مورد بودجه شرکت‌های دولتی کاری اساسی انجام دهد از بررسی ریز به ریز و جز به جز بندهای این بودجه خبر داد و گفت: این کار باید دقیقا شبیه بودجه کل کشور باشد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از فارس، محمدرضا صباغیان نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرار است بودجه شرکت‌های دولتی براساس تکلیف قانونی یک ماه زودتر از لایحه بودجه کل کشور به مجلس داده شود. ولی مجلس یازدهم بنا دارد در مورد بررسی بودجه شرکت‌های دولتی کاری اساسی انجام دهد.

وی افزود: معتقدم که همان زمان بررسی و دقت که برای لایحه بودجه کل کشور قائل می‌شویم حتماً برای بودجه شرکت‌های دولتی در نظر بگیریم چرا که این بودجه دو سوم بودجه کل کشور است و نیازمند بررسی ریز به ریز و جز به جز بندهای بودجه است.

نماینده بافق در مجلس درباره اصلاح ساختار بودجه هم گفت: با آنکه باید این بودجه و ساختار آن اصلاح جدی شود ولی کاری که اخیراً مجلس در این باره انجام داده است طرحی کلی‌گویی است که نمی‌تواند مشکلات بودجه را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در اصلاح ساختار بودجه‌ای که روز گذشته در مجلس تصویب شد به هیچ وجه به بودجه شرکت‌های دولتی پرداخته نشده است. ضمن اینکه پیشنهادی که برای فروش نفت در این اصلاح ساختار بودجه صورت گرفت می‌تواند موجب ایجاد رانت در فروش شود.

کد خبر: 38977

منبع: فارس

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0