30 آذر 1402 - 11:00 ق.ظ

بنزین گران شد؟! وزیر نفت؛ خبر ندارم!

وزیر نفت با اشاره به اختلال اخیر در جایگاه‌های سوخت کشور و این‌که عده‌ای می خواستند مردم را عصبانی کنند، گفته است: خبر ندارند اینجا ایران است و در سال ۵۷ پر عقاب ریخت چه برسد به گنجشک.

بنزین گران شد؟! وزیر نفت؛ خبر ندارم!

وزیر نفت در واکنش به این پرسش که چرا از حمله سایبری گذشته درس نگرفتیم؟ گفت: سامانه سوخت و دیتاسنتر شرکت پالایش و پخش در این حمله هیچ مشکلی پیدا نکرد. با این حال کارشناسان شورای انفورماتیک و تیم تعیین شده توسط رییس‌جمهور، در حال بررسی مسئله حملات سایبری با سامانه‌های کشور هستند.

وزیر نفت درباره اخبار گرانفروشی شرکت توزیع سیار بنزین، که در این روزها بنزین را تا لیتری 35 هزار تومان فروخته بود گفت: اطلاعی ندارم. اما هیچ سوختی خارج از شبکه رسمی کشور با قیمت‌های غیر مصوب به وسیله شرکت‌های نفت و گاز عرضه نمی‌شود.

در همین روز سیدمهران ضیابری دبیر کمیسیون هوش مصنوعی نظام صنفی رایانه تهران، درباره اجرای نفوذ به دیتابیس جایگا‌ه‌های بنزین مطالبی را در فضای مجازی نشرداد (@mostaghelnewspaper) و مدعی شد که در ایجاد این سیستم مشارکت داشته است. وی با اشاره به مشاهدات خود از سابقه این موضوع، نوشته است: الان که فراخوان ویندوز ۷ اون هم ۳۲ بیتی برای آپدیت فریم‌ویرها رو خواندم، به نظرم رسید که مشکلات قدیمی ظاهرا هنوز پابرجاست. امیدوارم حداقل باگ دایال‌آپ را حل کرده باشند. بقیه باگ‌ها به جای خود.

کد خبر: 140394

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0