22 مهر 1402 - 8:00 ق.ظ

افسانه‌های پوشالی

چند سال پیش، دستگاه تبلیغاتی آمریکایی- صهیونیستی NETFLIX که مسئولیت جنگ رسانه‌ای علیه محور مقاومت در راس برنامه‌هایش است، اقدام به ساخت سریالی مهم کرد.

افسانه‌های پوشالی

عصر اصفهان ،

سریال «FAUDA‌» (فوضی = آشوب) سریالی در ۴ فصل و ۴۸ قسمت که سرتاسر نشان از برتری نیروی ویژه صهیونیستی در سرکوب مبارزان فلسطینی دارد.

در یکی از فصل‌های سریال، نیروهای ویژه به داخل منطقه محاصره شده غزه نفوذ می‌کنند و همچون همه تبلیغات،‌ پس از قتل عام مبارزین فلسطینی، پیروز و سربلند به مناطق‌ اشغالی بازمی گردند.

ظاهراً هنگام سفر رئیس‌جمهور وقت آمریکا به فلسطین ‌اشغالی، صهیو‌نیست‌ها این سریال را برای او به نمایش درآوردند که باعث ذوق زدگی‌اش شد و به محض بازگشت به آمریکا، دستور داد سریال‌هایی همچون فوضی ساخته شود، که شد. آنچه امروز مهم به نظر می‌رسد این است که: این بار فلسطینی‌ها که تا دیروز، در همه نبردها و تجاوزات و حملات صهیونیست‌ها به غزه، تلفات بالایی می‌دادند، تصمیم‌ گرفتند معادله بازی را برخلاف افسانه‌های شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها، رقم بزنند!

حملات بی‌سابقه و شوکه‌کننده هوایی، دریایی‌، زمینی فلسطینی‌ها و نفوذ غافلگیرکننده به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و از همه مهم‌تر برای اولین بار در تاریخ فلسطین، بالاتر بودن آمار تلفات و اسرای صهیونیست در روزهای اول، نشان از تحولی عظیم دارد.

صهیونیست‌ها که با دیدن امثال سریال فوضی کیف کرده و احساس آرامش و امنیت می‌کردند، به محض آغاز طوفان‌الاقصی، باورشان شد ابهت امنیتی و قدرت ارتش تا دندان مسلح و گنبد آهنین، کاملا پوشالی بوده و هست!

همان شد که شهرک‌نشینان ناامید از دولتمردانشان، خانه و شهرک‌ها را ترک کرده، وحشت‌زده به بیابان‌ها‌ گریختند.

باید از گروه سازنده سریال کمدی و خنده‌دار «FAUDA‌» بسیار تشکر کرد که توانست سر مردمش را گرم کند و ذهن دولتمردانشان‌ را بفریبد و در خواب فرو برد، تا جوانان فلسطینی به این ‌راحتی صحنه‌های واقعی را برای صهیونیست‌ها به نمایش بگذارند!

و این تازه اول داستان سقوط است چه بسا خیلی زودتر از ۲۵ سال!

لازم نیست سریال کمدی و افسانه‌ای «FAUDA‌» را ببینید، این روزها، صحنه‌های واقعی آن را شبکه‌های خبری‌ و فضای مجازی از اطراف غزه پخش می‌کنند!

مأخذ؛ صفحه حمید داوودآبادی‌، جانباز و نویسنده دفاع مقدس در فضای مجازی

کد خبر: 138212

نویسنده: محمود افشاری

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0