22 بهمن 1402 - 3:00 ب.ظ

یک استاد دانشگاه مطرح کرد:

افزایش قدرت مطالبه‌گری با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

یک استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر وفاداری به آرمان‌های انقلاب و اصل ولایت‌فقیه، قدرت مطالبه‌گری خود را هم بالا می‌برند.

افزایش قدرت مطالبه‌گری با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: ۲۲ بهمن در تاریخ ایران یکی از نقطه‌های عطفی است که به آگاهی، خودباوری، باطل‌زدایی و حماسه‌سازی ملت ایران برمی‌گردد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هر ساله شاهد راهپیمایی باشکوه ملت ایران در سالگرد ۲۲ بهمن بوده‌ایم.
این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: در تمامی انقلاب‌هایی که در دنیا صورت می‌گیرد پس از مدتی کم کم ماهیت انقلاب و بعد انقلابی و حماسی آن رنگ می‌بازد و به یک نظام سیاسی معمولی مبدل می‌شود تنها انقلابی که با وجود گذشت ۴۵ سال از عمر آن همچنان رنگ و بوی انقلابی و حماسی خود را حفظ کرده است و مردم با همان روحیه ۱۳۵۷ در صحنه هستند انقلاب اسلامی ایران است.
وی گفت: حضور هر ساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی پیام‌های مهمی است یکی از این پیام‌ها این است که مردم، انقلاب و نظام مبتنی بر آن را دوست دارند و حامی آن هستند و به عبارتی حضور مردم در راهپیمایی یک همه‌پرسی است در جهت تقویت نظام که مردم هر ساله با حضور در آن به این انقلاب لبیک می‌گویند.
شفیعی با بیان اینکه دومین پیام حضور مردم در راهپیمایی آمادگی آنها برای دفع هرگونه تجاوز و دست‌اندازی از سوی دشمنان به این کشور است، خاطرنشان کرد: یکی از اهرم‌های بازدارندگی در مقابل معاندین همین حضور در راهپیمایی است با اینکه ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمن نتوانسته است خللی به این انقلاب وارد کند و این انقلاب هر روز پرخروش‌تر، آماده‌تر و قوی‌تر نسبت به گذشته ظاهر می‌شود و این همه به خاطر حضور مردم در صحنه است.
وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سدی مستحکم در برابر هجوم دشمن و راهکاری برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است رسانه‌های معاند و دشمنان خارجی و داخلی ایران اسلامی می‌خواهند که مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن حضور کمرنگی داشته باشند.
شفیعی گفت: اگر حضور مردم در راهپیمایی نقشی در سرنوشت کشور نمی‌داشت دشمن بر عدم حضور مردم در راهپیمایی تاکید نمی‌کرد، حضور مردم در صحنه‌هایی همچون راهپیمایی‌ها و انتخابات جایگاه ایران اسلامی را در جهان مستحکم کرده است و دشمنان نیز به این مسئله واقف هستند.
این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: در روز ۲۲ بهمن هر فردی که در خیابان حضور می‌یابد به‌مثابه سرباز مسلحی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی وارد صحنه شده و در برابر دشمن قد علم می کند.
وی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه و اهداف آن را اعلام می‌دارند و قدرت مطالبه‌گری خود را نیز بالا می‌برند.
شفیعی ادامه داد: مردم با این حضور به مسئولان می‌گویند که آنها پای عهد خود برای دفاع از نظام ایستاده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که به عهد خود در قبال این احساس مسئولیت مردم وفا کنند لذا مسئولان باید قدر این حضور مردم را بدانند و برای رفع مشکلات کوچک و بزرگ پیش روی آنها تلاش کنند.‌
وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون مدرسه‌ای برای کودکان و نسل جوان است که با حضور خود یاد و خاطره حرکت عظیم و انقلابی پدران و مادران خود را گرامی می‌دارند و درس عظیم انقلاب را با شرکت در راهپیمایی مرور و تمرین می‌کنند.

کد خبر: 142258

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0