13 بهمن 1399 - 1:02 ب.ظ

راهپیمایی خودرویی و موتوری۲۲ بهمن در مسیرهای ۱۲ گانه تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دوربین‌های دنیا در روز ۲۲ بهمن بر روی میدان آزادی زوم هستند و مراسمات پایتخت ایران را پوشش می‌دهند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از فارس/ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرداری منطقه ۹ در حضور تمامی نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی، اظهار کرد: ۱۲ مسیر راه‌پیمایی در تهران پا برجا است و تمامی مسیر به شکل خودرویی و موتوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان حضور مردم به طور پیاده و تجمع نداریم، گفت: تمام مراسم دهه‌فجر در شهر و شهرستان‌های استان تهران بدون حضور و تجمع مردم برگزار می‌شود، اما تریبون ما تعطیل نیست و رسانه‌ها با قدرت این حضور خودرویی و موتوری را پوشش می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دوربین‌های دنیا در روز ۲۲ بهمن بر روی میدان آزادی زوم هستند و مراسمات پایتخت ایران را پوشش می‌دهند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه کار مراسم دهه‌فجر تعطیلی ندارد، خاطرنشان کرد: کارگروه‌های دهه‌فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شبانه‌روز در حال تلاش هستند و از هیچ موضوعی کوتاهی نمی‌کنند.

کد خبر: 32635

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0