4 فروردین 1399 - 7:40 ب.ظ

اصفهان در مرز هشدار شیوع کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در خصوص آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در این استان، اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان به جز کاشان و آران بیدگل تا سوم فروردین ماه به هزار و ۲۶۷ نفر افزایش یافته است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، آرش نجیمی در خصوص آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در اصفهان، اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در اصفهان به جز کاشان و آران بیدگل تا سوم فروردین ماه به هزار و ۲۶۷ نفر افزایش یافته است.

وی گفت: طبق آخرین آمار پاسخ تست سه هزار و ۳۳۳ مورد از افراد مشکوک به کرونا در سطح شهر و استان اصفهان به جز کاشان و آران بیدگل انجام شده که از این موارد، نتیجه آزمایش ۲ هزار ۶۶ نفر منفی و متاسفانه تست هزار و ۲۶۷ نفر موارد مثبت ابتلا به کووید ۱۹ در اصفهان اعلام شده است.

فوت ۱۰۰ نفر در اصفهان بر اثر ابتلا به کرونا

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، متاسفانه ۱۰۰ نفر فوت شده و تاکنون ۶۳۰ نفر از افرادی که ابتلا قطعی به کووید- ۱۹ داشته اند از بیمارستان ترخیص و ۵۳۷ نفر هنوز بستری هستند.

وی با بیان اینکه از میان مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در اصفهان۴۹۹ نفر زن و ۷۶۸ مورد مرد هستند، افزود: از تعداد افراد فوت شده به دلیل ابتلا به کرونا، ۶۰ نفر مرد و ۴۰ مورد زن هستند.

کد 300

کد خبر: 43018

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0