19 اسفند 1402 - 12:00 ق.ظ

اقدام خیرخواهانه خانواده شهید تقی‌زاده علوی:

احداث مجتمع 4 واحدی ویژه زوج‌های جوان روستای علوی

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی فردای روشن سیلک روستای علوی کاشان، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، روز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402 با حضور در منزل شهید والا مقام علی اصغر تقی‌زاده علوی، با گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای منطقه اردهال و تقدیم سلام محمدباقر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی، و دکتر آقاطهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از اقدام خیرخواهانه خانواده معظّم شهید تقی‌زاده علوی در جهت احداث مجتمع 4 واحدی ویژه زوج‌های جوان روستای علوی قدردانی کرد.

احداث مجتمع 4 واحدی ویژه زوج‌های جوان روستای علوی

یزدی‌خواه به اهمیّت تسهیل ازدواج اشاره کرد و گفت: این عمل ابتکاری می‌تواند به عنوان یک الگو برای دیگر روستاهای سطح کشور نیز ارائه شود که این امر همت مسئولان مربوطه را می‌طلبد.
سعید جعفری، نماینده منتخب جوانان شهرستان کاشان، ضمن تقدیر از اهتمام دکتر یزدی‌خواه نسبت به اینگونه اقدامات مردمی حضور ایشان در روستای علوی را باعث دلگرمی خانواده شهید بویژه فعالان فرهنگی منطقه اردهال دانست و گفت: وجود ارائه گزارش اجرای چنین پروژه‌ای در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کاشان، متأسفانه هیچ اقدام مؤثری از سوی مسئولان شهرستان به منظور حمایت از این امر خداپسندانه صورت نگرفته و مسئولان حتّی یک بازدید نمادین هم از این پروژه بعمل نیاورده‌اند.
جعفری افزود: با توجه به اینکه اکثر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در سال جاری به موضوع ازدواج اختصاص داده شده است، انتظار می‌رود مسئولان شهرستان مسائل سطحی را کنار گذاشته و با دیدی عمیق‌تر به مسئله مهم ازدواج نگاه کنند و به منظور حل ریشه‌ای موانع و مشکلات موجود در این حوزه قدم بردارند.
در پایان این مراسم دکتر یزدی‌خواه با تقدیم لوحی از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از والده محترمه شهید دانش‌آموز علی اصغر تقی‌زاده علوی تقدیر کرد.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر این کمیسیون، در حاشیه این مراسم از مجتمع در حال احداث زوج‌های جوان بازدید نموده و جهت پیگیری تأمین اعتبار تکمیل این پروژه از نهادهای مربوط قول مساعد دادند.
یزدی‌خواه هم‌چنین با حضور در آستان مقدس حضرت سلطان محمود ابن امام محمد باقر(ع) و گلزار شهدای روستای علوی به امام‌زاده و شهدای والامقام مدفون در این روستا ادای احترام کرد.

کد خبر: 143102

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0