10 فروردین 1403 - 1:00 ب.ظ

آمادگی اورژانس اصفهان در لیالی قدر

به گزارش عصر اصفهان، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در جمع خبرنگاران از آمادگی اورژانس اصفهان در لیالی شب‌‌ای قدر خبر داده و گبت: واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان به منظور تامین سلامت مراسمات شب‌های قدر از شامگاه دهم فروردین ماه مصادف با اولین شب از این ایام مستقر خواهند شد.

آمادگی اورژانس اصفهان در لیالی قدر

محسن زمانی با بیان اینکه واحدهای امدادی اورژانس برای پوشش امدادی در تمامی شب‌های قدر آماده‌باش و مستقر هستند، افزود: در شب‌های قدر واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در تمامی شهرستان‌خای استان آماده.ی امدادرسانی به شب زنده‌داران هستند.
وی افزود: یک واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک واحد امداد موتوری و دو تیم پیشرو در جمعیت برای پوشش امدادسلامت مراسم لیالی قدر در گلستان شهدای اصفهان به عنوان یکی از پر جمعیت‌ترین مکان‌های برگزاری مراسمات شبهای قدر، مستقر خواهد شد.
سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان ادامه داد: استقرار این واحدهای امدادی از ساعت ۲۱:۳۰ تا پایان برگزاری مراسم ادامه می‌یابد، همچنین ۱۲ نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان برای پوشش امدادسلامت لیالی قدر در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و به شرکت کنندگان در این مراسم خدمت‌رسانی می‌کنند.

کد خبر: 143419

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0