31 تیر 1402 - 10:10 ق.ظ

آغاز ثبت نام مسکن خبرنگاران استان اصفهان

اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از تاریخ پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به پورتال خانه مطبوعات استان به آدرس khmisf.ir ، ثبت نام مسکن خبرنگاران را انجام دهند.

آغاز ثبت نام مسکن خبرنگاران استان اصفهان

ناصربهروان مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: خبرنگاران از قشر فرهیخته جامعه هستند و از بنیه مالی بسیار کمی برخوردارند و نیاز بود به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب برای خانه دار شدن آنها، با تلاش و پشتکار و پیگیری کارگروه مسکن خانه مطبوعات، فرصتی برای صاحب خانه شدن اعضا فراهم شود.
وی افزود: اعضای کارگروه مسکن خانه مطبوعات پس‌از رایزنی های متعدد در چند ماه گذشته و دیدار با مدیران مسکن استان و بررسی گزینه های مختلف تأمین مسکن، به این نتیجه رسیدند که بنا بر پیشنهاد مدیرکل بنیاد مسکن استان بهترین گزینه در شرایط فعلی تهیه لیست متقاضان واقعی مسکن از طریق ثبت نام درخواست کنندگان و پایش آنها است و قول همه گونه همکاری و مساعدت در این زمینه را دادند.
بهروان افزود: اعضای خانه مطبوعات استان و همسرشان که فاقد سند رسمی زمین و واحد مسکونی هستند، تاپنجشنبه ۵ مرداد فرصت دارند با مراجعه به پورتال خانه مطبوعات استان ثبت نام نموده و پس از پایش اولیه، لیست متقاضیان برای مراحل بعدی را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دهند.
مدیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان ادامه داد: نام متقاضیان مسکن و همسرشان، از مراجع چهارگانه مسکن استعلام و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام بعدی انجام می‌شود.

کد خبر: 135740

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0