14 شهریور 1402 - 6:18 ب.ظ

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری :

آغاز به کار ستاد مهر شهرداری اصفهان از 29 شهریورماه

حسین حق شناس معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از آغاز به کار ستاد مهر شهرداری اصفهان از 29 شهریورماه خبر داد و گفت: نصب تجهیزات نظارت ترافیکی، ایمن سازی مراکز آموزشی، نصب چراغ‌های راهنمایی، تابلو و تجهیزات ترافیکی و خط کشی معابر ازجمله اقداماتی است که در طول سال جاری جهت آماده سازی شهر برای بازگشایی مدارس انجام شده است.

آغاز به کار ستاد مهر شهرداری اصفهان از 29 شهریورماه

وی با بیان اینکه ستاد مهر با برخورداری از چندین کمیته کار خود را از 29 شهریور به صورت رسمی آغاز می‌کند، افزود: کمیته های ستاد مهر شامل کمیته حمل ونقل همگانی، هماهنگی مناطق و سازمان‌ها، اطلاع رسانی، محیط زیست و خدمات شهری، آموزش و فرهنگ‌سازی است.
رئیس ستاد مهر شهرداری اصفهان، ارتقای سطح کیفی حمل ونقل همگانی را از اهداف مهم این دوره مدیریت شهری دانست و افزود: با ورود اتوبوس‌های جدید و بازسازی شده در سال گذشته و جذب حدود 400 راننده طی امسال، ناوگان اتوبوسرانی با قدرت بیشتری به خدمت رسانی می‌پردازد.
حق شناس راه اندازی سامانه هوشمند «سفیر مهر» را اقدامی به منظور حل معضلات مربوط به سرویس مدارس دانست و گفت:از طریق این سامانه علاوه بر نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی بر عملکرد سرویس مدارس، نسبت به ایجاد شفافیت در نرخ کرایه و نحوه پرداخت آن نیز اقدام شده است.
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن سازی شبکه معابر به ویژه در اطراف مراکز آموزشی، نصب علائم راهنمایی و هشداردهنده، نصب چراغ‌های راهنمایی و خط کشی معابر از جمله اقدامات ستاد مهر است.

کد خبر: 137158

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0