14 بهمن 1402 - 4:00 ب.ظ

20 ماه کمتر از 8 ماه است؟

یادی از جراحی اقتصادی دولت سیزدهم

20 ماه کمتر از 8 ماه است؟

خردادماه سال گذشته حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت آقای رئیسی گفته بود: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

وی ادامه داد: آنچه در کف بازار می‌بینید اثر ترک اعتیاد است که اگر جامعه ۸ ماه این درد را تحمل کند، نتیجه و ثمرات آن را خواهد دید.

طائب راحت ترین، تنبل‌ترین و کشنده‌ترین درآمد برای ایران را درآمد نفتی برشمرد و اظهار کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی همه چیز را به تعطیلی می‌کشاند و به میزان تعطیلی تولیدات درآمد ارزی ما سیرنزولی پیدا می‌کرد و از آن سو نیاز‌های ارزی ما بالاتر می‌رفت و نهایتاً باید ارز ۴۲۰۰ بیشتری تزریق می‌کردند که با این رویه تقریباً به تعطیلی تولید رسیده بودیم. حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه آقای رئیسی آبروی خود را به میدان آورده است، تصریح کرد: این مسیر سخت است، اما راهی جز این مسیر نداریم.

به گزارش «تابناک»، امروز دلار مبادله ای مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار مبادله ای که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز – پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۱ فوریه ۲۰۲۴ – به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت هر دلار آمریکا در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ در بازار آزاد ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده و به فروش رسید.

20 ماه کمتر از 8 ماه است؟

کد خبر: 141960

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0